Fakturownia - porady
Czym jest Google Authenticator i jak może chronić Twoje dane w Fakturowni?
Mimo coraz większej świadomości użytkowników, ataki phishingowe i hakerskie są nadal jednym z głównych problemów związanych z przechwyceniem tożsamości, dotykających zarówno firmy, jak i osoby prywatne. Myślisz, że Ciebie ten temat nie dotyczy? W ostatnim kwartale 2024 r. aż 25% incydentów było związanych z wyłudzeniem hasła.
Sylwia Cerecka
Jak zmienić biuro rachunkowe?
Prowadzenie firmy jest nierozerwalnie związane z prowadzeniem księgowości. Chociaż dla wielu osób prawo podatkowe i stosy faktur czy umów stanowią największy koszmar w byciu przedsiębiorcą, nie taki diabeł straszny jak go malują!
Sandra Wiśniewska
Phishing - jak zadbać o swoje bezpieczeństwo i nie dać się oszustom?
W erze cyfrowej, gdzie większość naszych aktywności przeniosła się do Internetu, zjawisko phishingu staje się coraz bardziej powszechne i wyrafinowane.
Ewelina Helbrecht
Narzędzia, które usprawnią Twoją codzienną pracę w firmie
Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie tylko ogromna odpowiedzialność, ale również ciągły rozwój i dostosowywanie funkcjonowania firmy do nieustannie zmieniających się standardów rynku.
Nazwa firmy - na jaką nazwę się zdecydować i jak wygląda zmiana nazwy firmy?
Nazwa firmy jest jednym z najważniejszych elementów jej identyfikacji i wizerunku. To pierwsze, co przychodzi klientom na myśl, gdy myślą o Twoim przedsiębiorstwie.
Jak uzyskać dofinansowanie z urzędu pracy na szkolenie zawodowe?
Jeśli jesteś aktualnie osobą bezrobotną, masz problemy ze znalezieniem zatrudnienia lub pragniesz zmienić swoje kwalifikacje zawodowe, to powinieneś wiedzieć, z jakich form pomocy możesz skorzystać.
10 pomysłów na biznes z niskim kapitałem
Właściwie większość biznesów, które zostały wymienione w 10 pomysłach na biznes w domu, nie wymagają dużego kapitału - wręcz przeciwnie. Poniżej prezentujemy dodatkowe pomysły na biznes z małym kapitałem, na którym możesz zarabiać.
10 pomysłów na biznes: branże kreatywne
Niemalże każda praca wymaga kreatywności - w większym lub mniejszym stopniu. Jeśli jednak czujesz potrzebę używania sporych pokładów kreatywności, a przy tym cenisz sobie kontakt z ludźmi - przedstawiamy kilka pomysłów, które mogą Ci się spodobać.
Jak sprawdzić rzetelność nowego kontrahenta?
Podpisując umowę z nowym dostawcą lub klientem, najczęściej skupiamy się na wynegocjowaniu odpowiednich warunków, przygotowaniu stosownej dokumentacji i aktywnej komunikacji z kontrahentem.