Połączenie Fakturowni i Sugestera to rozwiązanie, które pozwoli Ci zebrać w jednym miejscu wszystko, co dotyczy twojego biznesu: faktury, płatności, stany magazynowe, maile, daty spotkań, informacje o klientach i zadania do wykonania.
Zbierz w jednym miejscu wszystkie informacje dotyczące kontaktu z danym klientem i świadomie zarządzaj relacjami z kontrahentem bez względu na to, na którym etapie lejka sprzedażowego się znajduje.
VoIP, czat na stronie, marketing automation, faktury, magazyny, autopłatności... Dostosuj narzędzia do Twoich potrzeb i aktywuj tylko te opcje, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.
Zagwarantuj swoim pracownikom komfortową pracę dzięki przejrzystemu obiegowi zadań, a sobie wygodne zarządzanie pracownikami: sporządzaj umowy, śledź czas pracy oraz wprowadzaj koszty.
Połączenie Fakturowni i Sugestera pozwala Ci uzyskać pełen obraz Twoich klientów. Na jednej stronie zobaczysz nie tylko historię zakupów danej osoby czy firmy, ale też pełne archiwum korespondencji mailowej, rozmowy telefoniczne, konwersacje na czacie i notatki ze spotkań. W tym samym miejscu możesz utworzyć przypomnienia czy obejrzeć raport płatności.
Dobra obsługa klienta to klucz do sukcesu w biznesie. Dzięki takim funkcjom Sugestera jak szablony e-maili, automatyczne odpowiedzi czy zarządzanie firmowymi mailami nie tylko podniesiesz poziom obsługi klienta w Twojej firmie, ale też oszczędzisz cenny czas.
Wdrożenie systemu CRM nie musi być kosztowne ani czasochłonne. Podłącznie Sugestera do Twojego konta w Fakturowni to kwestia kilku kliknięć, a podstawowy plan abonamentowy kosztuje tylko 19 złotych miesięcznie.