INTEGRACJA Z SUGESTER CRM

Fakturowanie i CRM w jednym miejscu

Obsługuj swoich klientów kompleksowo – wystawiaj faktury, umawiaj spotkania, twórz zadania i wysyłaj maile. Jedna integracja, wiele możliwości.

Czym jest Sugester CRM?

Sugester to polski system do zarządzania relacjami z klientem. W intuicyjny i prosty sposób pozwoli Ci obsłużyć wszystkie działy w Twojej firmie. Ze wszystkich jego funkcji skorzystasz w jednym systemie, w chmurze, bez konieczności logowania się do dodatkowych aplikacji.

Dzięki możliwości konfiguracji, system z powodzeniem dostosujesz do potrzeb i rozmiarów swojej firmy.

W Sugesterze są dostępne moduły, które pozwolą Ci:

  • budować i zarządzać bazą klientów
  • zarządzać sprzedażą
  • wysyłać maile oraz kampanie mailingowe
  • tworzyć zadania i obsługiwać projekty
  • komunikować się z klientem za pomocą czatu oraz VOIP
  • tworzyć formularze na stronach www i ankiety NPS
  • budować bazy wiedzy
  • wysyłać smsy
  • automatyzować procesy
Dowiedz się więcej

Co zyskujesz, łącząc swoje konto w Fakturowni z Sugesterem?

  • Wspólna baza klientów

    Integrując Fakturownię z Sugesterem, masz wspólną bazę klientów dla obu systemów. Za każdym razem kiedy dodasz, edytujesz lub usuniesz klienta z Fakturowni, w Sugesterze to samo stanie się automatycznie. I odwrotnie.

  • Historia transakcji i monitorowanie sprzedaży

    Integracja pozwala dla każdej wystawionej w Fakturowni faktury stworzyć automatycznie zapis sprzedaży w Sugesterze. Dzięki temu możesz w CRM monitorować wyniki sprzedaży oraz planować przyszłe działania.

  • Profesjonalny CRM w korzystnej cenie

    Dzięki integracji dostajesz w pakiecie profesjonalny system CRM, który pozwoli Ci zarządzać całą firmą z jednego miejsca. Od Sugestera – jako klient Fakturowni – otrzymujesz aż 15% zniżki na dowolny abonament.

  • Synchronizacja danych w czasie rzeczywistym

    Aktywując integrację Fakturowni z Sugesterem, nie musisz się martwić o aktualizacje. Oba systemy się ze sobą komunikują i zapisują przekazywane dane w czasie rzeczywistym. Dlatego dane na temat Twoich klientów są zawsze aktualne.

  • Łatwe logowanie i zarządzanie dostępami

    To ty decydujesz, kto z Twoich pracowników ma mieć dostęp do obu systemów. Każdy użytkownik może się swobodnie przełączać między programami za pomocą jednego przycisku, bez konieczności logowania do każdego z nich osobno.

  • Wsparcie doświadczonego zespołu

    Rozpoczynając współpracę z Sugesterem, dostajesz pełne wsparcie ze strony zespołu Sugestera, zupełnie za darmo. Masz też dostęp do materiałów edukacyjnych dotyczących systemu, takich jak baza wiedzy oraz poradniki. Dzięki temu wdrażanie nowego systemu odbywa się sprawniej.

Na czym polega integracja Fakturowni z Sugesterem?

Wspólna baza klientów

Dzięki integracji oba systemy korzystają ze wspólnej bazy klientów. W profilu klienta w Sugesterze automatycznie gromadzą się dane na temat:

  • sprzedaży 
  • historii korespondencji mailowej 
  • historii rozmów telefonicznych
  • komunikacji na czacie
  • stworzonych dla klienta zadań i projektów

To wygodne rozwiązanie, które pozwala szybko odnaleźć potrzebne informacje i lepiej zarządzać relacjami z klientem.

Product screenshot Product screenshot

Synchronizacja danych na poziomie faktur i transakcji sprzedaży

W Sugesterze transakcję lub sprzedaż określa się jako interes. Na poziomie integracji, każda faktura wystawiona w Fakturowni automatycznie tworzy powiązany z nią interes w CRMie, przypisany do profilu klienta. Interes może być dodatkowo połączony z prowadzonym w Sugesterze projektem lub stworzonym zadaniem.

Taki poziom integracji pozwala na pełną kontrolę nad sprzedażą:

  • ułatwia śledzenie transakcji
  • usprawnia planowanie celów sprzedażowych
  • pozwala szybko reagować na potrzeby klientów, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych.
 

Więcej o integracji

Dołącz do naszego programu w 5 prostych krokach

  • Ilustracja osoby przyglądającej się wykresowi
    1

    Stwórz konto w Sugesterze

    Wejdź na stronę sugester.pl i stwórz konto dla swojej firmy w Sugesterze, klikając przycisk Rejestracja w prawym górnym rogu. Masz 30 dni za darmo, żeby przetestować narzędzie oraz integrację.


  • Obrazek przedstawiający plik z zaznaczonym znakiem OK
    2

    Pobierz API token z Sugestera

    Do aktywacji integracji i poprawnego przesyłania danych między systemami potrzebny jest API token, który znajdziesz w ustawieniach konta w Sugesterze (tutaj zobaczysz krok po kroku, jak go pobrać). Skopiuj go i przejdź do Fakturowni.


  • Ilustracja przedstawiająca wysyłkę pliku ze skrzynki pocztowej.
    3

    Zaloguj się w Fakturowni

    Zaloguj się na swoim koncie w naszym systemie, a następnie przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje i w sekcji Logowanie na dole strony zaznacz Domyślne, a następnie zapisz zmiany.


  • Ilustracja przedstawiająca wysyłkę pliku ze skrzynki pocztowej.
    4

    Aktywuj integrację

    W kolejnym kroku przejdź ponownie do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Integracje i w sekcji Zintegruj z Sugesterem wpisz API token pobrany ze swojego konta w Sugesterze. Na koniec kliknij przycisk Stwórz integrację i zapisz zmiany. Gotowe! Integracja została włączona.


  • Ilustracja przedstawiająca wysyłkę pliku ze skrzynki pocztowej.
    5

    Nadaj dostępy

    Po aktywowaniu integracji pamiętaj jeszcze o nadaniu dostępów użytkownikom, którzy będą mogli korzystać z obu systemów. Przełączanie między systemami jest możliwe tylko wtedy, gdy użytkownik będzie dodany w obu systemach w zakładce Użytkownicy oraz gdy będzie miał identyczne loginy i adresy mailowe w obu systemach.

Często zadawane pytania




Sprawdź bezpłatnie pełne możliwości Fakturowni!

Testuj za darmo przez 30 dni. Korzystaj z nieograniczonego dostępu do wszystkich funkcji – bez opłat instalacyjnych i długoterminowych zobowiązań.

Sprawdź za darmo