Mobile Developer (Mid/Senior)

Fakturownia rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na całym świecie. Planujemy stworzyć nowe aplikacje mobilne systemu Fakturownia.pl / InvoiceOcean / VosFactures na systemy iOS i Android.

Szukamy doświadczonej osoby, która będzie odpowiedzialna za tworzenie, utrzymanie i rozwijanie aplikacji mobilnych na platformy Android i iOS. Pierwszym etapem współpracy będzie wspólne wybranie technologii (wstępnie zakładamy React Native, Flutter, PWA lub Quasar ale rozważamy też Kotlin / Java, Swift / Objective-C, NativeScript + Vue lub Ionic). 


Czego oczekujemy

  • Kilkuletniego doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych na platformy iOS i Android
  • Doświadczenia w pracy w jednej z technologii: React Native, Kotlin / Java, Swift / Objective-C, Flutter, NativeScript + Vue.js, PWA, Quasar, Ionic, Cordova, Capacitor
  • Mile widziane będzie doświadczenie z technologiami webowymi, np: JavaScript, Vue.js, Ruby on Rails

Oferujemy

  • pracę przy rozwoju produktów sprzedawanych na całym świecie i realny wpływ na ich rozwój
  • pracę w przyjaznym zespole
  • duże możliwości nauki i rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • laptop + monitor
  • kartę Multisport
  • biuro na Powiślu (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

 
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail  z tytułem "Mobile Developer (Mid/Senior)”.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

Specjalista Performance Marketing (sektor SaaS)

Fakturownia rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm. 

Szukamy osoby, która:

  • będzie pracowała nad metodami pozyskiwania nowych klientów (zwiększanie ilości osób które korzystają z naszego oprogramowania)
  • będzie pracowała nad utrzymaniem klientów (zmniejszanie ilośc osób, które będą przestawały używać naszego oprogramowania)

Zakres pracy:

  • Tworzenie i optymalizacja kampanii marketingowych (np Google Ads, Facebook Ads)
  • Tworzenie automatyzacji zmniejszających odchodzenie klientów (Marketing Automation)

Czego oczekujemy:

  • bardzo dobra znajomość Google Ads
  • zdolności analityczne
  • doświadczenie w obszarze performance marketingu.
  • znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics i podobne)
  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku


Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w marketingu produktów SaaS
  • znajomość narzędzi Marketing Automation (HubSpot, Mixpanel, Marketo i podobne)
  • znajomość metryk i wskaźników SaaS (np: MRR, CAC, Churn, LTV) 
  • doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
  • znajomość programów graficznych i/lub HTML
  • wrażliwość na usability i UX
  • umiejętność pisania tekstów marketingowych, tworzenie komunikacji “marketing automation” i newsletterowej
  • znajomość SQL
  • znajomość zagadnień SEO
  • znajomość zagadnień związanych z cennikami w systemach typu SaaS
  • doświadczenie w prowadzeniu prezentacji na konferencjach i targach

 
Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w kompetentnym zespole, przy innowacyjnych projektach z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • możliwość wprowadzenia produktu na nowe rynki zagraniczne
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)
  • dofinansowanie kart multisport i medicover.

 
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail  z tytułem "Specjalista Performance Marketing (sektor SaaS)”.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

Copywriter / Specjalista Social-Media

Fakturownia.pl rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm.

 
Zakres pracy będzie obejmował:

  • prowadzenie kanałów firmowych w social media (LinkedIn, Facebook, Instagram),
  • administracja CMS na stronach internetowych i wprowadzanie nowych tekstów (blog, landing page’e)
  • pisanie artykułów na potrzeby bazy wiedzy o systemie,
  • edycja stylistyczna, korekta gramatyczna i ortograficzna treści,
  • przygotowanie prezentacji firmowych i produktowych,
  • kontakt z mediami i blogerami w celu publikacji komunikatów/artykułów,
  • tworzenie/redakcja tekstów, opisów i haseł reklamowych na potrzeby wprowadzonych nowych usług serwisu,
  • przygotowywanie harmonogramów postów w Social Media oraz na blogu,
  • budowanie spójnej komunikacji profili social media i strategii marki,
  • monitoring branży,
  • współpraca z grafikiem,
  • monitoring aktywności na zarządzanych profilach Social Media

 
Czego oczekujemy:

  • doskonałej znajomość języka polskiego,
  • lekkiego pióra i umiejętności pisania przejrzystych, zrozumiałych tekstów,
  • wyobraźni, kreatywności i analitycznego myślenia,
  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo),
  • kreatywności, komunikatywności
  • łatwości i swobody w pisaniu, umiejętność analizy i interpretacji tekstów, wyszukiwania informacji,
  • sprawnej komunikacji i pisania w języku angielskim,
  • punktualności i umiejętność organizacji czasu pracy,
  • komunikatywności i umiejętność współpracy z innymi,
  • zdolności do pracy pod presją czasu,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego, szczególnie content marketingu, SEO

 

Dodatkowe Atuty:

  • bardzo dobra znajomość dodatkowego języka (poza angielskim i polskim) 
  • znajomość narzędzi typu Google Analytics, AdWords, Mixpanel, Chartmogul, Kissmetrics, Brand24 itp.
  • wrażliwość na usability i UX
  • doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
  • znajomość narzędzi typu: Mailchimp, Brand24, Google Analytics, CRM

 


Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy w zależności od dostępności,
  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra CNK) 
  • dofinansowanie kart multisport i medicover.

 
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail    z tytułem "Copywriter / Specjalista Social-Media”.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

Programista ds. integracji systemów


Tworzymy oprogramowanie Fakturownia.pl, które jest sprzedawane używane przez ponad 500tys. firm na całym świecie. Poszukujemy nowej osoby do naszego zespołu programistycznego.

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która zajmie się tworzeniem i utrzymaniem integracji do naszego oprogramowania Fakturownia z innymi systemami. Będzie to tworzenie programów lub rozszerzeń do programów pomiędzy naszym oprogramowaniem a innym oprogramowaniem (programy fakturowo/księgowe, sklepy internetowe, platformy aukcyjne, systemy bankowe np: Comarch Optima, Sage Symfonia, Insert, WAPRO ERP, IAI Shop, Shoper, Allegro, eBay, Amazon, PostNet, Magento, Prestashop, Shopify, Zapier, IFTTT, polishAPI PDS2). Każda taka integracja będzie albo nowym modułem w Fakturowni, albo osobnym programem (może być napisany w dowolnym języku programowania)

Czego oczekujemy

  • pracy na pełen etat w naszym biurze (dopuszczamy też pracę zdalną)
  • umiejętności programowania
  • umiejętności rozwiązywania problemów i zdolności analitycznych
  • znajomości SQL (używamy baz danych MySQL i PostgreSQL)
  • chęci do nauki nowych języków i technologii

Dodatkowe atuty

  • Doświadczenie w pracy programistycznej
  • Doświadczenie w tworzenie importów / eksportów / integracji
  • Znajomość języka Ruby lub Java
  • Umiejętność tworzenie oprogramowania na system Windows

Co oferujemy

  • pracę przy rozwoju produktów sprzedawanych na całym świecie i realny wpływ na ich rozwój
  • pracę w przyjaznym zespole
  • duże możliwości nauki i rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • laptop + Monitor
  • kartę Multisport
  • biuro na Powiślu (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Programista ds. integracji systemów".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

 

 

 

Asystent/Asystenka biura

Fakturownia.pl rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na świecie. Poszukujemy kompetentnej i sumiennej osoby, odpowiedzialnej za bieżące wsparcie biura przy czynnościach administracyjnych.

Kogo szukamy? Jeżeli jesteś osobą, która lubi wyzwania, potrafi samodzielnie rozwiązywać zadania, która jeśli powie “Zajmę się tym” to wiemy, że będzie to zrobione na czas i najlepiej jak tylko się da, a przy tym jest komunikatywna, empatyczna i zwracająca uwagę na szczegóły, to ta oferta jest dla Ciebie!

Zakres pracy będzie obejmował:

  • Prowadzenie obsługi administracyjnej firmy,
  • Obsługę sekretariatu
  • Wprowadzanie danych i ich aktualizowanie oraz zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji w systemach informatycznych
  • Przygotowanie i archiwizację dokumentacji: umowy, aneksy, korespondencja bieżąca,
  • Wspieranie procesu rekrutacyjnego,
  • Współpraca z działem księgowym,
  • Planowanie i nadzór nad terminarzem spotkań – przyjmowanie i obsługa gości,
  • Przygotowywanie raportów, zestawień oraz innych dokumentów
  • Bieżąca weryfikacja rozrachunków z kontrahentami
  • Weryfikacja i ewidencjonowanie dokumentów finansowych
  • Organizacja i koordynacja spotkań z partnerami biznesowymi, klientami
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
  • Dbałość o estetyczny wygląd przestrzeni biurowej,

Czego oczekujemy:

  • dyspozycyjności w wymiarze pełnego etatu,
  • wykształcenia wyższego (bądź w trakcie studiów),
  • umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
  • umiejętności obsługi komputera i programów typu MS Office / Excel / Google Docs
  • podstawowej znajomości języka angielskiego.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • zdolności analityczne.

Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
  • bilard, piłkarzyki, ping-pong, cymbergaj,
  • kawę, herbatę, owoce,
  • dofinansowanie do karty Multisport i Medicover.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Asystent/Asystentka biura". W oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), które weszło w życie dnia 25 maja 2018 r. informujemy, że administratorem danych zawartych w Twojej aplikacji jest Fakturownia sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 57242 6, NIP PL521370442 0
Aplikacja będzie przechowywana do czasu zakończenia aktualnego procesu rekrutacyjnego. Po tym okresie aplikacja oraz dane osobowe w niej zawarte zostaną zniszczone. Twoje dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Fakturownia sp. z o. o. upoważnionym do przetwarzania danych osobowych w celu rekrutacji. Informujemy, że masz prawo do: żądania dostępu do Twoich danych osobowych; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w każdym momencie. Twoje dane osobowe przetwarzane są w bezpiecznej infrastrukturze informatycznej Fakturownia sp. z o. o. i nie są udostępniane podmiotom trzecim. W dowolnym momencie możesz zażądać usunięcia Twojej aplikacji z naszych systemów. W celu kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych lub uzyskania kopii swoich danych osobowych prosimy o przesłanie wiadomości mailowej na adres iod[AT]fakturownia.pl. Podanie Twoich danych osobowych, jak również wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w celu powyżej przedstawionym jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym.

 

 

 

Pracownik Administracyjny - Asystent / Asystentka Zarządu

Fakturownia.pl rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na świecie. Poszukujemy kompetentnej i sumiennej osoby, odpowiedzialnej za bieżące wsparcie zarządu przy czynnościach administracyjnych.

Zakres pracy będzie obejmował:

  • prowadzenie obsługi administracyjnej firmy
  • zarządzanie danymi w systemie Fakturownia i systemie bankowym
  • przygotowywanie dokumentacji firmowej (umowy, dokumentacja dotycząca Walnych Zgromadzeń i spotkań Rady Nadzorczej) 
  • obsługa korespondencji i komunikacja z administracją publiczną
  • wspieranie procesu rekrutacyjnego
  • współpraca z biurem księgowym
  • organizacja targów i konferencji


Czego oczekujemy:

  • dyspozycyjności w wymiarze pełnego etatu
  • wykształcenia wyższego (bądź w trakcie studiów) - preferowane wykształcenie: finanse, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie, nauki ścisłe lub studia politechniczne
  • umiejętności obsługi komputera i programów typu MS Office / Excel

Mile widziane:

  • zdolności analityczne
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu
  • bilard, piłkarzyki, ping-pong, cymbergaj
  • kawę, herbatę, owoce
  • dofinansowanie do karty Multisport i Medicover

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Pracownik Administracyjny - Asystent / Asystentka Zarządu".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

Product Manager Rekrutacja

Fakturownia rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na świecie. 

Poszukujemy osoby na staż lub stanowisko młodszego specjalisty w roli Junior Copywritera.

Oferujemy możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin z elastycznymi godzinami pracy.

Zakres pracy będzie obejmował:

  • redagowanie tekstów poradników dotyczących funkcji systemu fakturownia,
  • ilustrowanie funkcji naszego oprogramowania (tekst + wybór zdjęć, widoków ekranów),
  • dbanie o wysoką jakość treści w serwisie,
  • współtworzenie treści marketingowych,
  • pisanie artykułów,
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie, grafikiem i działem wsparcia klientów.

Czego oczekujemy:

  • doskonałej znajomość języka polskiego,
  • lekkiego pióra i umiejętności pisania przejrzystych, zrozumiałych tekstów,
  • wyobraźni, kreatywności i analitycznego myślenia,
  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo),
  • chęci do nauki,
  • mile widziane doświadczenia w social mediach i copywritingu.

Oferujemy:

  • elastyczne godziny pracy w zależności od dostępności,
  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
  • dofinansowanie kart multisport i medicover.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Junior Copywriter”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

 

 

 

Product Manager

Product Manager Rekrutacja

Fakturownia rozwija oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS używane przez ponad 500 tysięcy firm na świecie. Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozwój produktu.

Zakres działań:

  • nadzór i planowanie rozwoju technicznego produktu
  • nadzór i prowadzenie działań prowadzących do pozyskiwania nowych klientów
  • tworzenie, kontrola wskaźników (churn rate, konwersje itp)
  • wprowadzanie produktu na nowe rynki / kraje
  • udział i prezentacje na konferencjach i targach


Wymagania:

  • znajomość metodyk i narzędzi pomagających zarządzać zespołem developerskim
  • znajomość metodyk i narzędzi określania i realizacji celów (np. OKR)
  • znajomość narzędzi marketingowych (np: Google Ads, Google Analytics, narzędzia typu Marketing Automation np. HubSpot, Mixpanel)
  • umiejętność pisania tekstów marketingowych, tworzenie komunikacji newsletterowej
  • znajomość metryk i wskaźników SaaS (np: MRR, CAC, Churn, CLTV) i umiejętność segmentacji klientów
  • zdolności analityczne
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • znajomość programów graficznych i/lub HTML
  • wrażliwość na usability i UX
  • wiedza na temat trendów w obszarze e-commerce i popularnych technologii;
  • umiejętności krytycznej oceny rozwiązań konkurencyjnych serwisów
  • doświadczenie w szacowaniu i planowaniu zadań technologicznych
  • znajomość zagadnień związanych z Customer Support i Customer Success
  • umiejętność zarządzania zespołami i budowania zespołów


Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w kompetentnym zespole, przy innowacyjnych projektach z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • możliwość wprowadzenia produktu na nowe rynki zagraniczne
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik) oraz atmosferę startupu (https://radgost.pl/zdjecia)
  • kartę multisport

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail     z tytułem "Product Manager". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

 

 

 

Front end Web Developer/Grafik

 

Jesteśmy startupem technologicznym. Jako Radgost od 2011 roku tworzymy narzędzia usprawniające pracę małych i średnich firm. Z naszych produktów online (Fakturownia.pl / InvoiceOcean.com / VosFactures.fr, Sugester.pl, Siteor.pl) korzysta ponad 500 tysięcy firm na całym świecie. Szukamy osoby, która zajmie się stroną wizualną i interfejsami naszych produktów.

 

Zakres Obowiązków:

  • Rozbudowa istniejących aplikacji, stron firmowych, szablonów i ekranów, modyfikacja treści graficznej, funkcjonalności, zmiany re-designerskie (HTML, CSS)
  • Opracowanie spójnej strategii rozwoju interfejsu użytkownika, standaryzacji sposobów prezentacji typowych elementów interfejsu oraz współpracy z zespołem odpowiedzialnym za back end
  • Projektowanie oraz kodowanie materiałów na potrzeby prowadzenia kampanii reklamowych i marketingowych (newsletterów, banerów reklamowych, landing page)

Oczekiwania Wobec Kandydatów:

  • Minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku
  • Pomysłowości oraz umiejętności graficznych pozwalających na pracę twórczą (projektowanie layoutu oraz innych elementów UI)
  • Praktycznej umiejętności projektowania stron i interfejsu użytkownika aplikacji oraz jego elementów za pomocą programów graficznych (np. Photoshop) jak i w HTML
  • Bardzo dobrej znajomości JavaScript, HTML5, CSS3
  • Umiejętności analitycznych umożliwiających przełożenie wymagań biznesowych na projekt aplikacji webowej
  • Znajomość zasad w projektowaniu Mobile i Responsive Web Design
  • Kreatywność, pasja i zaangażowanie
  • Inwencja i terminowość w realizacji projektów
  • Doskonała organizacja pracy własnej
  • Umiejętności komunikacji i współpracy w zespole
  • Dbałość o szczegóły

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość jednej z technologii: Vue, Ruby, Ruby on Rails, GitHub
  • Komunikatywna znajomoś języka angielskiego
  • Umiejętności projektowania interfejsów użytkownika, doświadczenia z UX
  • Dobra znajomości przynajmniej jednego z frame worków JavaScript (np. React, AngularJS itp.)

 

Oferujemy:

  • Pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w kompetentnym zespole, przy innowacyjnych projektach z przyjazną atmosferą pracy
  • Duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • Przyjemne biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik) oraz atmosferę startupu (https://radgost.pl/zdjecia)
  • Kartę multisport

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail    z tytułem "Front end Web Developer/Grafik".

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

 

Specjalistka/ta ds. marketingu internetowego / Online marketing specialist (go to job description in english) →

Jesteśmy startupem technologicznym. Od 2011 tworzymy narzędzia usprawniające pracę małych i średnich firm. Z naszych produktów online (Fakturownia.pl / InvoiceOcean.com / VosFactures.frSugester.pl) korzysta ponad 400 000 firm na całym świecie. Szukamy osoby, która zajmie się w firmie szeroko pojętym marketingiem internetowym.

Zakres działań osoby zatrudnionej na tym stanowisku:

  • Prowadzenie kampanii reklamowych online dla naszych produktów SaaS (Fakturownia, Sugester, Intum)
  • Analiza, raportowanie oraz optymalizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych (Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads etc.)
  • Monitorowanie i kontakt z mediami
  • Tworzenie tekstów marketingowych i kontakt z klientem
  • Przygotowywanie i wdrażanie mechanizmów promocyjnych
  • Zarządzanie kanałami marketingowymi online, testowanie i wdrażanie nowych pomysłów 
  • Analiza kosztowo – jakościowa zakładanych działań oraz ich efektów
  • Segmentacja klientów, analiza potrzeb segmentów i tworzenie do nich targetowanych przekazów, analiza churnu itp
  • Budowanie świadomości marki 
  • Zarządzanie przekazem content marketingowym produktów
  • Przeprowadzanie A/B testów w systemie i na WWW


Wymagania:

  • Praktyczna znajomość wykorzystania narzędzi online marketing (content marketing, marketing automation, newsletter, landing pages, adwords, SEO, A/B tests, etc) i umiejętność efektywnego wykorzystania danych w nich zawartych
  • Doświadczenie w branży nowych technologii (preferowane: projekty SaaS, portale internetowe, firmy IT, portale internetowe)
  • Znajomość języka polskiego i bardzo dobra znajomość angielskiego (teksty i działania marketingowe będą głównie na rynki angielskojęzyczne)
  • Znajomość excela
  • Umiejętności skutecznej komunikacji w zespole i znajomość zasad komunikacji marketingowej
  • Zdolności analityczne
  • Orientacja na wynik, samodzielność i inicjatywa

 

Dodatkowe Atuty:

  • Bardzo dobra znajomość dodatkowego języka (poza angielskim i polskim) - w najbliższym czasie planujemy wejście do kilku nowych krajów europejskich
  • Znajomość narzędzi typu Google Analytics, AdWords, Mixpanel, Chartmogul,  Kissmetrics, Brand24 itp
  • Wrażliwość na usability i UX
  • Doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)
  • Zwinne pióro


Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie, w kompetentnym zespole, przy innowacyjnych projektach z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • możliwość wprowadzenia firmy na nowe rynki zagraniczne
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik) oraz unikalną atmosferę startupu
  • bilard, piłkarzyki, ping-pong, cymbergaj
  • kawę, herbatę, owoce
  • comiesięczne filmowe czwartki na biurowym tarasie
  • kartę multisport

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail     z tytułem "Specjalistka/ta ds. marketingu internetowego". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

//

Online marketing specialist

We are a technological startup. Since 2011 we’re creating tools to improve work for small and medium companies. Our online products (InvoiceOcean.com / Fakturownia.pl / VosFactures.fr, Sugester.pl) are used by over 400 000 companies all over the world. We’re looking for a person for our team, who will handle widely defined online marketing.

Job description

  • Running online marketing campaigns for our Saas products (InvoiceOcean, Sugester, Intum)
  • Analysis, reporting, optimization of efficiency of marketing activities (Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads etc.)
  • Contact with the media and monitoring
  • Creating marketing articles and contact with clients
  • Preparing and implementing promotion activities
  • Managing marketing channels, testing and implementing new ideas
  • Quantitative and qualitative analysis of actions and its effects
  • Customer segmentation, analysis of segments’ needs and creating targeted messages
  • Brand awareness building
  • Content marketing managing
  • Running A/B tests in the system and on the website

Requirements:

  • Practical knowledge about online marketing tools (content marketing, marketing automation, newsletter, landing pages, adwords, SEO, A/B tests, etc) and skills to use its data
  • Experience with new technologies (preferred: SaaS projects, websites, IT companies)
  • Polish language skills and very good English language skills (texts and marketing actions will be mostly channeled to global market
  • Knowledge of Excel
  • Effective team communication skills and knowledge of marketing communication
  • Analytical skills
  • Focus on the score, self-reliance and initiative 

 

Additional skills:

  • Other languages skills (in addition to Polish and English) - soon we’re planning to enter other European’s countries markets
  • Knowledge of tools such as Google Analytics, AdWords, Mixpanel, Chartmogul, Kissmetrics, Brand24 etc.)
  • Sensibility to User Experience and front-end design
  • Experience in online marketing (perfect in B2B area)
  • Good writing skills

We offer:

  • work in a young, dynamically developing company, in a competent team, with innovative projects and a friendly work atmosphere
  • gaining experience and opportunities for development 
  • opportunity of introducing the company to the foreign markets
  • cosy office in the Vistula District with the view on the river and the National Stadium (100 m from Copernicus Science Centre metro station) and unique startup atmosphere
  • billiard, foosball, ping-pong, air hockey
  • coffee, tea, fruits
  • once a month Thursday Movie Nights on our terrace
  • multisport card


If you’re interested send us an email with your CV on   , titled ‘Online marketing specialist’. 

Please add the following clause:

I hereby agree for processing my personal data in accordance with the provisions of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 25 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repeal of Directive 95 / 46 / EC (general data protection regulation) contained in the CV I sent in the current recruitment process and future recruitments processes performed by Radgost Group, based in Warsaw, at 6/8 Smulikowski st., 00389, entered into the Register of Entrepreneurs kept by the District Court for the Capital City of Warsaw, Department XIII of the National Court Register, NCR 0000323754, TIN 5252445767; that is companies: Radgost Ltd., Fakturownia Ltd., Sugester Ldt.

 

 

 

Specjalista ds. Ekspansji i Rozwoju ze znajomością jedneko z języków: hiszpańskiego, rumuńskiego, węgierskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego lub niemieckiego

Project Manager Native Speaker

Zakres pracy będzie obejmował:

  • analizę systemu pod kątem funkcji i ich dostosowania do wymagań rynku docelowego
  • analizę strategii marketingowych oraz dostosowanie przekazu reklamowego do potrzeb rynku docelowego
  • udział w tworzeniu kampanii AdWords, Facebook Ads
  • kontakt z klientami korzystającymi z naszego oprogramowania (telefoniczny, e-mailowy, live chat)
  • tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)

Czego oczekujemy:

  • dyspozycyjności w wymiarze pełnego etatu
  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat), mile widziane wykształcenie ekonomiczne, finansowe, socjologiczne, psychologiczne lub językowe
  • praktycznej znajomości dowolnego języka europejskiego na poziomie natywnym, w szczególności: hiszpańskiego, rumuńskiego, węgierskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego, niemieckiego
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • komunikatywności
  • wysokiej kultury osobistej
  • chęci do nauki

Mile widziane będą:

  • umiejętności analityczne
  • doświadczenie w marketingu

Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu
  • bilard, piłkarzyki, ping-pong, cymbergaj
  • kawę, herbatę, owoce
  • comiesięczne filmowe czwartki na tarasie z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy
  • kartę Multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Praca Specjalista ds. Ekspansji i Rozwoju EU". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

 

Młodszy Programista Ruby On Rails

Programista Ruby On Rails

Czego oczekujemy:

  • minimum półrocznego doświadczenia w pracy z Ruby, Ruby on Rails i HTML/Javascript
  • znajomości SQL (używamy baz danych MySQL i PostgreSQL)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: React.js, Vue.js, ES6, GitHub, Amazon Web Services, Elixir, ElasticSearch, Erlang, Phoenix Framework, React Native

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju produktów sprzedawanych na całym świecie i realny wpływ na ich rozwój
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • duże możliwości rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • laptop Mac Book Pro + Monitor
  • kartę Multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • biuro na Powiślu (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Praca Junior-RoR 2017-10". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

Wsparcie klienta z językiem francuskim

Rekrutujemy na stanowisko wsparcie klienta

Zakres pracy będzie obejmował

  • Wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat)
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)
  • współpracę z działem marketingu
  • współpracę z działem księgowości

Czego oczekujemy:

  • praktycznej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie, min. niveau C1 / natif
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
    • umiejętności słuchania i zdolności dostosowywania się do różnych typόw rozmówców
    • zdolności do komunikowania się w sposób jasny i zrozumiały
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
  • komunikatywności
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
  • chęci do nauki

Mile widziane będą:

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat)

Oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego
  • elastyczne godziny pracy
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (100m od stacji metra) oraz unikalną atmosferę startupu
  • kartę multisport

 

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem wsparcie klientam, język francuski - cv
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

Service clientèle B-to-B / Support technique (Français - vosfactures.fr/jobs)

Actuellement nous recrutons pour les postes suivants: Service clientèle B-to-B / Support technique

Notre compagnie édite un logiciel SaaS de facturation en ligne qui s’adresse aux entreprises et entrepreneurs francophones: https://vosfactures.fr. Nous recherchons un candidat(e) pour le poste de conseiller clientèle/support technique à temps plein, mais nous pouvons également considérer un temps partiel. Le poste à pourvoir est basé en Pologne, soit au sein de notre siège social à Varsovie, soit à domicile.

 

Responsabilités:

  • Répondre aux demandes commerciales et techniques des utilisateurs potentiels et existants liées à l’utilisation du logiciel (par e-mail, téléphone, chat)
  • Véhiculer une image positive du logiciel et de la société
  • Créer et rédiger du contenu explicatif et/ou promotionnel sur le fonctionnement du logiciel
  • Collaborer avec l’équipe de développement du logiciel (échange d’informations sur les besoins des clients)

 

Compétences requises:

  • Maîtrise du Français: natif (accent français, belge ou suisse de préférence)
  • Compétences en informatique et connaissance pratique de l'Internet
  • Capacité analytique et logique
  • Capacité d’écoute et adaptabilité à différentes typologies d'interlocuteurs
  • Capacité à communiquer de manière claire et compréhensible
  • "Can-do" attitude: dynamisme, volonté d'apprentissage
  • Autonomie et organisation

 

Compétences appréciées:

  • Education universitaire relative aux sciences, au marketing ou à la comptabilité
  • Capacité à résoudre des problèmes
  • Notions de comptabilité ou des questions liées à la facturation

 

Nous vous offrons :

  • Un salaire compétitif avec revalorisation salariale annuelle.
  • Un cadre de travail dynamique au sein d’une start-up en plein développement
  • Une perspective d'évolution professionnelle et d'acquérir des compétences
  • Des horaires de travail flexibles
  • Un contrat à durée indéterminé
  • Une possibilité de travailler à domicile

 

 

 

Vous souhaitez postuler? Contactez-nous et envoyez votre CV en Français par e-mail
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

Programista Ruby On Rails

Programista Ruby On Rails

Czego oczekujemy:

  • minimum 2 letniego doświadczenia w pracy z Ruby, Ruby on Rails i HTML/Javascript
  • znajomości SQL (używamy baz danych MySQL i PostgreSQL)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: React.js, Vue.js, ES6, GitHub, Amazon Web Services, Elixir, ElasticSearch, Erlang, Phoenix Framework, React Native

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju produktów sprzedawanych na całym świecie i realny wpływ na ich rozwój
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • duże możliwości rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • laptop Mac Book Pro + Monitor
  • kartę Multisport
  • prywatną opiekę medyczną
  • biuro na Powiślu (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Praca RoR 2017-10". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

Junior Front-End/Web Developer

Junior Front-Een/Web Developer

Czego oczekujemy:

  • umiejętności projektowanie stron i aplikacji www zarówno w programach graficznych jak i w HTML
  • znajomości HTML, CSS, Javascript
  • znajomości Photoshop lub innego programu graficznego
  • doświadczenie w tworzeniu stron internetowych dla klientów
  • umiejętności projektowania interfejsów użytkownika, doświadczenia z UX
  • mile widziana znajomość fremeworków CSS np. Bootstrap i narzędzi typu Firebug, pracy z systemami CMS
  • mile widziane doświadczenie w pracy z klientami (kontak e-mailowy, wyceny prac, ustalanie terminów) oraz pracy zespołowej
  • dodatkowym atutem będzie znajomość jednej z technologii: jQuery, React,js, Vue, Ruby, Ruby on Rails, GitHub

Co oferujemy:

  • pracę przy rozwoju produktów sprzedawanych na całym świecie i realny wpływ na ich rozwój
  • pracę w młodym i przyjaznym zespole
  • duże możliwości rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • laptop Mac Book Air + Monitor
  • kartę Multisport
  • biuro na Powiślu (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik)

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   z tytułem "Praca Junior Front-End/Web Developer". Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

 

Wsparcie klienta / Customer Support Specialist

Wsparcie klienta / Customer Support Specialist

Fakturownia.pl to proste oprogramowanie do zarządzania fakturami online. Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty obsługi klienta. Preferujemy pracę na pełen etat, ale możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze godzin.

Zakres pracy będzie obejmował:

  • wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
  • dbanie o wysoką jakość obsługi,
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
  • tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
  • współpracę z działem marketingu,
  • współpracę z działem księgowości.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat),
  • praktycznej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, min. poziom B2+/C1,
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
  • komunikatywności,
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
  • chęci do nauki.

Mile widziane będą:

  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języków takich jak: czeski, hiszpański, francuski, rumuński, węgierski, niemiecki, rosyjski, ukraiński, portugalski
  • osoby lubiące matematykę lub fizykę,
  • znajomość programów graficznych lub HTML,

Oferujemy:

  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
  • kartę multisport.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

 

 

Asystent / Asystentka księgowej | Oferta nieaktualna

Poszukujemy studenta / studentki ostatnich lat ekonomii, rachunkowości (lub kierunków pokrewnych) lub absolwenta wiążącego / wiążącej swoją przyszłość z rachunkowością. Preferujemy pracę na pełny etat, ale możliwa jest też praca na część etatu.

Zakres pracy będzie obejmował:

  • dekretację dokumentów finansowo - księgowych,
  • ewidencję operacji gospodarczych w systemie finansowo - księgowym,
  • e-mailowe lub telefoniczne wsparcie klientów,
  • kontakt z instytucjami publicznymi,
  • przygotowywanie dokumentacji kadrowej,
  • archiwizację dokumentów księgowych.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego,
  • znajomości zagadnień księgowych, przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, ze szczególnym naciskiem na ostatnie zmiany i nowelizacje,
  • umiejętności obsługi komputera i programów księgowych oraz praktycznej znajomości internetu,
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
  • komunikatywności,
  • chęci do nauki.

Mile widziane będą:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub wiedza teoretyczna w wymaganym zakresie,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • wiedza z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej i spółek prawa handlowego.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (blisko metra) oraz unikalną atmosferę startupu,
  • elastyczny czas pracy.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail   . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:






"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 25 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w przesłanym przeze mnie CV w procesie rekrutacji obecnej i rekrutacjach przyszłych prowadzonych przez Grupę Przedsiębiorstw Radgost reprezentowaną przez spόłkę sprawującą kontrolę Radgost sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000323754, NIP 5252445767."

 

 

Nie znalazłeś nic dla siebie, ale chciałbyś z nami pracować?


Skontaktuj się z nami
Opowiedz coś o sobie

 

Nagrody i wyróżnienia