Fakturownia, 2014-08-26
Po dokonaniu korekty danych i wartości błędnie wskazanych na fakturze nie ma możliwości anulowania dokumentu. Zamiast tego należy sporządzić, w zależności od rodzaju pomyłki, notę korygującą lub fakturę korygującą.
Ważne! Definicje
Aby anulować dokument obrazujący transakcję sprzedaży należy umieścić na dokumencie adnotację, że dokument ten został anulowany danego dnia. W celu zapobieżenia ponownemu wykorzystaniu anulowanych faktur, należy je przekreślić i opatrzyć podpisem osoby upoważnionej do ich wystawienia. Warto zaznaczyć, że sprzedawca jest zobowiązany do przechowywania anulowanych dokumentów.
Specjalnie dla Użytkowników Fakturowni dodaliśmy do bazy pomocy specjalną instrukcję, która z pewnością pomoże zaznajomić się z nową funkcją i z łatwością ją odnaleźć.
>>Anulowanie faktury w systemie Fakturownia<<
Niniejszy artykuł nie stanowi porady prawnej ani podatkowej i jako taka nie powinien być traktowany, a przedstawione treści mogą ulec przedawnieniu. Czytelnik wykorzystuje poglądy przedstawione przez Autora dla własnych potrzeb jedynie na własną odpowiedzialność.