Integracje i dodatki

Integracje i dodatki w Fakturowni to narzędzia usprawniające prowadzenie biznesu. Są to połączenia między Fakturownią a innymi platformami, które automatyzują przepływ danych. Korzystając z oferowanych przez nas integracji, można wyeliminować konieczność ręcznego przenoszenia informacji między systemami, co znacznie przyspiesza procesy i eliminuje ryzyko błędów.

W Fakturowni mamy ponad 70 różnorodnych integracji z m.in. systemami e-commerce, bankami, platformami księgowymi, a także integracje tworzone przez zewnętrznych partnerów na bazie naszego otwartego API.

Integracje z e-commerce pozwalają na automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży do zamówień. Te z bankami ułatwiają importowanie transakcji bankowych. Natomiast integracje z systemami księgowymi pomagają w prowadzeniu księgowości. Dodatkowo, każdy może tworzyć integracje dostosowane do dowolnej platformy i biznesu, za pomocą naszego otwartego API.

Korzystanie z integracji w Fakturowni umożliwia wdrożenie licznych procesów automatyzacji w firmie, co z kolei przekłada się na oszczędność czasu i zwiększenie efektywności biznesu.

Sprawdź wszystkie dostępne integracje w zakładce Ustawienia > Integracje i dodatki (dostępnej po zalogowaniu).