Blog Fakturowni

Witamy Cię na blogu Fakturowni! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

pięć prostych sposobów na optymalizację swojej codziennej pracy

5 prostych sposobów na optymalizację swojej codziennej pracy

Spis treści:

Efektywniejsza praca nie tylko podnosi szanse na osiągnięcie biznesowego sukcesu, ale przede wszystkim poprawia komfort naszej codzienności. Czujemy się o wiele lepiej, gdy zdajemy sobie sprawę, że nie marnujemy czasu, a wręcz przeciwnie – mamy wszystko pod kontrolą, realizujemy swoje zadania według planu i nade wszystko – kończymy je z powodzeniem. To ostatnie nie jest tak oczywiste, jak może się wydawać. Sprawdź, jak zoptymalizować czas swojej pracy. Sposoby te w większości nie będą bardzo odkrywcze, ale warto je sobie przypomnieć, a już z pewnością wdrożyć.

Sposób nr 1 - Spraw, by rzeczy działy się same – programy i narzędzia

W podcaście Fakturowni mówił o tym Michał Kowalczyk z Excellent Work. To ekspert od Excela, który optymalizuje swoją codzienną pracę nie tylko za pomocą tego narzędzia, ale także wielu innych. Między innymi dzięki temu posty na jego profil w mediach społecznościowych… dodają się same. Używa do tego Airtable. Grafiki i opisy pobierają się YouTube i publikują na co dzień bez udziału Michała. Dzięki temu oszczędza nawet trzy godziny dziennie, które kiedyś poświęcał na publikację postów.

Koniecznie posłuchaj wywiadu z Michałem w podcaście Fakturowni. Specjalista od Excela mówił sporo o tym właśnie narzędziu, jakim jest Airtable. Dzięki niemu zaoszczędził setki, jeśli nie tysiące godzin dla firm, w których pracował i z którymi współpracuje obecnie. Zastanów się, jakie raporty przygotowujesz regularnie. A jeżeli ich nie robisz – to może warto zacząć? Dzięki temu możesz o wiele lepiej zarządzać swoim biznesem. Nie chodzi jednak o to, aby poświęcać na tego typu pracę długie godziny. Wiele procesów można po prostu zautomatyzować za pomocą Excela oraz wielu innych narzędzi, o których również wspomina w podcaście Michał. Serdecznie zapraszamy Cię do odsłuchania tego odcinka na stronie internetowej fakturownia.pl oraz na znanych platformach podcastowych, między innymi na Spotify.

Jeżeli już jesteśmy w temacie narzędzi i programów, to pomyśl o zablokowaniu mediów społecznościowych, o ile czujesz, że na co dzień masz z nimi problem. Wykazujemy sporą tendencję do spędzania ogromnych ilości czasu na Tik Toku, Instagramie czy Facebooku. W sieci nie brakuje wtyczek, które mogą na daną chwilę zablokować określoną aplikację, albo na przykład tylko jej feed tak jak wtyczka do Facebooka Kill News Feed, która nie pokazuje Ci publikowanych postów, ale udostępnia wiadomości na Messengerze.

sposób na firmę michał kowalczyk excellent work

Sposób nr 2 - Spraw, by rzeczy działy się same – współpraca z urządzeniami

Kolejny tip na optymalizację pracy od gościa podcastu Fakturowni Michała Kowalczyka. Ekspert do spraw Excela korzysta z asystenta głosowego Alexa od Amazon. Obok Siri od Apple i asystenta Google to najpopularniejszy sprzęt. Takie narzędzie jest w stanie pomóc nam na przykład we włączaniu czy wyłączaniu urządzeń. Michał stworzył sobie w domu biuro połączone ze studiem nagrań. Gdy zaczyna nagrywać podcast, to mówi o tym swojej asystentce. Ta automatycznie opuszcza rolety, włącza mikrofon, lampę itd. Mogłoby się wydawać, że uruchomienie tych wszystkich rzeczy zajmie przecież parę minut. Jeżeli jednak pomnożymy ten czas przez tygodnie, a nawet lata, to wychodzi nam mnóstwo godzin, które można przecież przeznaczyć na inne obowiązki zawodowe czy po prostu na relaks. Ten ostatni jest przecież niezwykle istotny, aby nasza codzienna praca była nie tylko efektywna, ale też satysfakcjonująca.

Sprawdź także: Analityka - “must have” (prawie) każdego biznesu

Sposób nr 3 - Korzystaj z metody Pomodoro

Bardzo ciężko skupić się na wykonywaniu jednej rzeczy. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy atakują nas notyfikacje i z racji przyswajania ogromu informacji każdego dnia, czujemy się rozproszeni. Pomodoro to bardzo modna dziś metoda polecana przez wielu specjalistów do spraw wsparcia biznesu. Jedną z nich jest Agnieszka Pietraszek z Biznes CUDownym stylu, również gościni naszego podcastu. Koniecznie posłuchaj tego odcinka, nie tylko by poznać Pomodoro, ale także dowiedzieć się jak na poziomie psychologicznym i mentalnym możesz wesprzeć swój biznes.

Wróćmy jednak do Pomodoro. To nic innego jak system pracy w 25-minutowych blokach. Dlaczego takich krótkich? Trudno będzie nam bowiem skupić się ciągiem bez rozpraszaczy tylko na jednej czynności. Po tym czasie odbywasz 5-minutową przerwę. Wówczas warto wstać, napić się wody, porozciągać się. Dłuższe przerwy, 15 minutowe odbywają się po kilku blokach pracy.

Do techniki Pomodoro możesz zastosować gotowe internetowe aplikacje albo po prostu budzik. Ważne, by czasomierz zadzwonił po 25 minutach. Jeżeli w trakcie wykonywania zadania w bloku pojawi Ci się nowy pomysł albo dowolne inne rozproszenie, zapisz je, aby go nie zapomnieć, ale szybko wróć do wykonywanego w danym momencie działania. Pamiętaj, aby przed zastosowaniem tej metody wypisać listę zadań do realizacji. Na samej górze powinny znaleźć się te najważniejsze. Zresztą więcej przeczytasz o tym w kolejnym punkcie.

Sprawdź także: Dlaczego każda firma potrzebuje brandingu?

Sposób nr 4 - Priorytetyzuj swoje zadania

Rób listę codziennych zadań. To porada zdaje się oczywista, ale rzeczywiście bardzo istotna. Musisz jednak wiedzieć, jak przygotować taką listę, aby wyznaczone cele rzeczywiście były realizowane. Niech nie będzie zbyt długa. Ilość zadań, których nie jesteś w stanie wykonać w ciągu jednego dnia, będzie Cię raczej demotywować niż motywować. Na górze listy umieszczaj zadania, które rzeczywiście muszą być wykonane, tj. te najważniejsze. W ferworze codzienności ustawiaj priorytety. Nie odkładaj na później tego, co naprawdę ważne. To prosta zasada, która naprawdę czyni cuda.

W tym punkcie warto wspomnieć o jeszcze jednej kwestii, tj. eliminacji niepotrzebnych zadań. Nie umieszczaj na liście rzeczy, których tak naprawdę nie musisz robić. Zastanów się, czy dane spotkanie musi się odbyć, czy nie można tego, jak to opisują w wielu memach, „załatwić jednym mailem”. Jeżeli już jedziesz do klienta, to postaraj się zaplanować też inne spotkania, które musisz zrealizować. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na dojazdach czy na przykład w szukaniu parkingów.

Sprawdź także: Czy każda firma potrzebuje strony internetowej? Rozmowa z Krzysztofem Gonetem

Fakturownia podąża za zmianami prawnymi w Polsce i w Europie
Fakturownia to prosty system, do zarządzania przychodami i wydatkami, a także całymi finansami firmy.
Zarejestruj się w Fakturownia.pl

Sposób nr 5. Zorganizuj sobie perfekcyjne miejsce pracy

Kolejny, mogłoby się wydawać bardzo prozaiczny sposób, który naprawdę ma znaczenie. Jeżeli na co dzień pracujesz w jednym biurze, to zadbaj o porządek w nim i przede wszystkim komfort. Wygodny fotel jest oczywiście kluczowy i o tym nie musimy przypominać. Co powiesz na to, aby czasami nadać sobie inną perspektywę? Zmiana miejsca pracy, choćby na chwilę, pomoże wydobyć Ci nie tylko pokłady kreatywności, ale też efektywności. Zastanów się, czy nie jest to ciekawa opcja dla Ciebie.

A Ty jakie masz sposoby na optymalną i efektywną pracę na co dzień?

Sprawdź także: Podsumowanie nowości w systemie - czerwiec 2022

Zobacz więcej wpisów
  • Nowe technologie w księgowości, które musisz poznać!
    Fakturownia - aktualności

    Nowe technologie w księgowości, które musisz poznać!

    Współczesna księgowość dynamicznie się zmienia pod wpływem nowych technologii, które automatyzują procesy, zwiększają bezpieczeństwo danych i obniżają koszty zarządzania finansami. Rozwiązania takie jak księgowość online, chmura obliczeniowa, e-faktury, technologia OCR czy automatyzacja procesów księgowych rewolucjonizują sposób, w jaki przedsiębiorcy i księgowi zarządzają dokumentacją finansową. W tym artykule przybliżamy kluczowe innowacje, które stają się standardem w nowoczesnej księgowości.


    2025-08-22

    Fakturownia

  • Czterodniowy tydzień pracy – wszystko, o czym musisz wiedzieć!
    Fakturownia - aktualności

    Czterodniowy tydzień pracy – wszystko, o czym musisz wiedzieć!

    W ostatnich latach koncepcja czterodniowego tygodnia pracy zyskała ogromne zainteresowanie na całym świecie. Przedsiębiorcy, pracownicy oraz ekonomiści coraz częściej zastanawiają się, czy skrócenie tygodnia pracy do czterech dni może przynieść korzyści zarówno dla firm, jak i zatrudnionych. W tym artykule przyjrzymy się bliżej temu modelowi – jego zaletom, wyzwaniom oraz praktycznym aspektom wdrożenia.


    2025-08-18

    Fakturownia

  • Poznaj najważniejsze zmiany w małym ZUSie na 2026 rok
    Fakturownia - aktualności

    Poznaj najważniejsze zmiany w małym ZUSie na 2026 rok

    Mały ZUS Plus to rozwiązanie, które pozwala przedsiębiorcom na płacenie niższych składek na ubezpieczenia społeczne. W 2026 roku postulowane są zmiany, które mogą ułatwić korzystanie z tej ulgi i dostosować ją do obecnych realiów gospodarczych. W artykule wyjaśniamy, na czym polega Mały ZUS Plus, jakie są obecnie zasady oraz jakie zmiany planuje Ministerstwo Finansów.


    2025-08-15

    Fakturownia

  • Aktualizacje systemu: nowa strona z podsumowaniami zmian w Fakturowni
    Fakturownia – komunikaty

    Aktualizacje systemu: nowa strona z podsumowaniami zmian w Fakturowni

    Dbamy o to, aby nasz system był dla Was prosty, intuicyjny i wygodny. Podobna myśl przyświecała nam, kiedy przygotowywaliśmy dla Was stronę Aktualizacje systemu, która pozwoli Wam wygodniej zapoznawać się ze zmianami wprowadzanymi w Fakturowni.


    2025-04-10

    Paulina Grzęda

  • Nowości i optymalizacje: luty 2025
    Fakturownia – komunikaty

    Nowości i optymalizacje: luty 2025

    Rozwijając Fakturownię, stawiamy sobie za cel przede wszystkim jej praktyczny charakter. Po ostatnim miesiącu znajdziecie więc w naszym systemie nową funkcję, której brakowało Wam do tej pory oraz usprawnienia kilku innych, z których chętnie korzystacie w codziennej pracy. Oprócz tego informujemy o czasowym wyłączeniu jednej opcji. Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem najważniejszych zmian systemowych wprowadzonych w lutym!

     


    2025-03-10

    Paulina Grzęda

  • Nowości i optymalizacje: styczeń 2025
    Fakturownia – komunikaty

    Nowości i optymalizacje: styczeń 2025

    Rok 2025 rozpoczęliśmy hucznie, oddając w Wasze ręce długo wyczekiwaną funkcję e-Paragonów. Oprócz tego w naszym systemie czeka na Was szereg optymalizacji ułatwiających codzienną pracę – serdecznie zapraszamy więc do zapoznania się z podsumowaniem styczniowych wdrożeń w Fakturowni!


    2025-02-12

    Paulina Grzęda

pięć prostych sposobów na optymalizację swojej codziennej pracy

5 prostych sposobów na optymalizację swojej codziennej pracy

Spis treści:

Efektywniejsza praca nie tylko podnosi szanse na osiągnięcie biznesowego sukcesu, ale przede wszystkim poprawia komfort naszej codzienności. Czujemy się o wiele lepiej, gdy zdajemy sobie sprawę, że nie marnujemy czasu, a wręcz przeciwnie – mamy wszystko pod kontrolą, realizujemy swoje zadania według planu i nade wszystko – kończymy je z powodzeniem. To ostatnie nie jest tak oczywiste, jak może się wydawać. Sprawdź, jak zoptymalizować czas swojej pracy. Sposoby te w większości nie będą bardzo odkrywcze, ale warto je sobie przypomnieć, a już z pewnością wdrożyć.

Sposób nr 1 - Spraw, by rzeczy działy się same – programy i narzędzia

W podcaście Fakturowni mówił o tym Michał Kowalczyk z Excellent Work. To ekspert od Excela, który optymalizuje swoją codzienną pracę nie tylko za pomocą tego narzędzia, ale także wielu innych. Między innymi dzięki temu posty na jego profil w mediach społecznościowych… dodają się same. Używa do tego Airtable. Grafiki i opisy pobierają się YouTube i publikują na co dzień bez udziału Michała. Dzięki temu oszczędza nawet trzy godziny dziennie, które kiedyś poświęcał na publikację postów.

Koniecznie posłuchaj wywiadu z Michałem w podcaście Fakturowni. Specjalista od Excela mówił sporo o tym właśnie narzędziu, jakim jest Airtable. Dzięki niemu zaoszczędził setki, jeśli nie tysiące godzin dla firm, w których pracował i z którymi współpracuje obecnie. Zastanów się, jakie raporty przygotowujesz regularnie. A jeżeli ich nie robisz – to może warto zacząć? Dzięki temu możesz o wiele lepiej zarządzać swoim biznesem. Nie chodzi jednak o to, aby poświęcać na tego typu pracę długie godziny. Wiele procesów można po prostu zautomatyzować za pomocą Excela oraz wielu innych narzędzi, o których również wspomina w podcaście Michał. Serdecznie zapraszamy Cię do odsłuchania tego odcinka na stronie internetowej fakturownia.pl oraz na znanych platformach podcastowych, między innymi na Spotify.

Jeżeli już jesteśmy w temacie narzędzi i programów, to pomyśl o zablokowaniu mediów społecznościowych, o ile czujesz, że na co dzień masz z nimi problem. Wykazujemy sporą tendencję do spędzania ogromnych ilości czasu na Tik Toku, Instagramie czy Facebooku. W sieci nie brakuje wtyczek, które mogą na daną chwilę zablokować określoną aplikację, albo na przykład tylko jej feed tak jak wtyczka do Facebooka Kill News Feed, która nie pokazuje Ci publikowanych postów, ale udostępnia wiadomości na Messengerze.

sposób na firmę michał kowalczyk excellent work

Sposób nr 2 - Spraw, by rzeczy działy się same – współpraca z urządzeniami

Kolejny tip na optymalizację pracy od gościa podcastu Fakturowni Michała Kowalczyka. Ekspert do spraw Excela korzysta z asystenta głosowego Alexa od Amazon. Obok Siri od Apple i asystenta Google to najpopularniejszy sprzęt. Takie narzędzie jest w stanie pomóc nam na przykład we włączaniu czy wyłączaniu urządzeń. Michał stworzył sobie w domu biuro połączone ze studiem nagrań. Gdy zaczyna nagrywać podcast, to mówi o tym swojej asystentce. Ta automatycznie opuszcza rolety, włącza mikrofon, lampę itd. Mogłoby się wydawać, że uruchomienie tych wszystkich rzeczy zajmie przecież parę minut. Jeżeli jednak pomnożymy ten czas przez tygodnie, a nawet lata, to wychodzi nam mnóstwo godzin, które można przecież przeznaczyć na inne obowiązki zawodowe czy po prostu na relaks. Ten ostatni jest przecież niezwykle istotny, aby nasza codzienna praca była nie tylko efektywna, ale też satysfakcjonująca.

Sprawdź także: Analityka - “must have” (prawie) każdego biznesu

Sposób nr 3 - Korzystaj z metody Pomodoro

Bardzo ciężko skupić się na wykonywaniu jednej rzeczy. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy atakują nas notyfikacje i z racji przyswajania ogromu informacji każdego dnia, czujemy się rozproszeni. Pomodoro to bardzo modna dziś metoda polecana przez wielu specjalistów do spraw wsparcia biznesu. Jedną z nich jest Agnieszka Pietraszek z Biznes CUDownym stylu, również gościni naszego podcastu. Koniecznie posłuchaj tego odcinka, nie tylko by poznać Pomodoro, ale także dowiedzieć się jak na poziomie psychologicznym i mentalnym możesz wesprzeć swój biznes.

Wróćmy jednak do Pomodoro. To nic innego jak system pracy w 25-minutowych blokach. Dlaczego takich krótkich? Trudno będzie nam bowiem skupić się ciągiem bez rozpraszaczy tylko na jednej czynności. Po tym czasie odbywasz 5-minutową przerwę. Wówczas warto wstać, napić się wody, porozciągać się. Dłuższe przerwy, 15 minutowe odbywają się po kilku blokach pracy.

Do techniki Pomodoro możesz zastosować gotowe internetowe aplikacje albo po prostu budzik. Ważne, by czasomierz zadzwonił po 25 minutach. Jeżeli w trakcie wykonywania zadania w bloku pojawi Ci się nowy pomysł albo dowolne inne rozproszenie, zapisz je, aby go nie zapomnieć, ale szybko wróć do wykonywanego w danym momencie działania. Pamiętaj, aby przed zastosowaniem tej metody wypisać listę zadań do realizacji. Na samej górze powinny znaleźć się te najważniejsze. Zresztą więcej przeczytasz o tym w kolejnym punkcie.

Sprawdź także: Dlaczego każda firma potrzebuje brandingu?

Sposób nr 4 - Priorytetyzuj swoje zadania

Rób listę codziennych zadań. To porada zdaje się oczywista, ale rzeczywiście bardzo istotna. Musisz jednak wiedzieć, jak przygotować taką listę, aby wyznaczone cele rzeczywiście były realizowane. Niech nie będzie zbyt długa. Ilość zadań, których nie jesteś w stanie wykonać w ciągu jednego dnia, będzie Cię raczej demotywować niż motywować. Na górze listy umieszczaj zadania, które rzeczywiście muszą być wykonane, tj. te najważniejsze. W ferworze codzienności ustawiaj priorytety. Nie odkładaj na później tego, co naprawdę ważne. To prosta zasada, która naprawdę czyni cuda.

W tym punkcie warto wspomnieć o jeszcze jednej kwestii, tj. eliminacji niepotrzebnych zadań. Nie umieszczaj na liście rzeczy, których tak naprawdę nie musisz robić. Zastanów się, czy dane spotkanie musi się odbyć, czy nie można tego, jak to opisują w wielu memach, „załatwić jednym mailem”. Jeżeli już jedziesz do klienta, to postaraj się zaplanować też inne spotkania, które musisz zrealizować. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na dojazdach czy na przykład w szukaniu parkingów.

Sprawdź także: Czy każda firma potrzebuje strony internetowej? Rozmowa z Krzysztofem Gonetem

Fakturownia podąża za zmianami prawnymi w Polsce i w Europie
Fakturownia to prosty system, do zarządzania przychodami i wydatkami, a także całymi finansami firmy.
Zarejestruj się w Fakturownia.pl

Sposób nr 5. Zorganizuj sobie perfekcyjne miejsce pracy

Kolejny, mogłoby się wydawać bardzo prozaiczny sposób, który naprawdę ma znaczenie. Jeżeli na co dzień pracujesz w jednym biurze, to zadbaj o porządek w nim i przede wszystkim komfort. Wygodny fotel jest oczywiście kluczowy i o tym nie musimy przypominać. Co powiesz na to, aby czasami nadać sobie inną perspektywę? Zmiana miejsca pracy, choćby na chwilę, pomoże wydobyć Ci nie tylko pokłady kreatywności, ale też efektywności. Zastanów się, czy nie jest to ciekawa opcja dla Ciebie.

A Ty jakie masz sposoby na optymalną i efektywną pracę na co dzień?

Sprawdź także: Podsumowanie nowości w systemie - czerwiec 2022

Zobacz więcej wpisów

Wypróbuj Fakturownię za darmo

Testuj wszystkie funkcje przez 30 dni bez opłat

Zarejestruj się!
  • Firma w domu – co mogę rozliczyć i jak to zrobić?
    Fakturownia - porady

    Firma w domu – co mogę rozliczyć i jak to zrobić?

    Prowadzenie działalności gospodarczej we własnym domu lub mieszkaniu to rozwiązanie coraz częściej wybierane przez przedsiębiorców – szczególnie na początku drogi biznesowej, kiedy liczy się elastyczność i optymalizacja kosztów. Aby jednak w pełni i bezpiecznie skorzystać z podatkowych przywilejów wynikających z „firmy w domu”, warto wiedzieć, jakie wydatki można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, jak ustalić proporcje ich wykorzystania oraz jak je prawidłowo udokumentować.


    2025-08-08

    Fakturownia

  • Jak sporządzić sprawozdanie finansowe?
    Fakturownia - porady

    Jak sporządzić sprawozdanie finansowe?

    Sporządzenie sprawozdania finansowego to obowiązek wielu przedsiębiorców, który wymaga precyzji i znajomości przepisów. W artykule wyjaśniamy, jak przygotować ten dokument, jakie elementy powinien zawierać i jak uniknąć najczęstszych błędów.


    2025-07-30

    Fakturownia

  • Założenie firmy bez wychodzenia z domu
    Fakturownia - porady

    Założenie firmy bez wychodzenia z domu – czyli CEIDG-1 w praktyce

    Chcesz założyć działalność gospodarczą bez wychodzenia z domu? Dzięki formularzowi CEIDG-1 zrobisz to w pełni online – szybko, wygodnie i bez zbędnych formalności. W artykule wyjaśniamy, jak krok po kroku przejść przez rejestrację firmy, jakie dokumenty przygotować i na co zwrócić uwagę, by uniknąć błędów.


    2025-07-25

    Fakturownia

  • Jak zaoszczędzić pieniądzę w małej firmie?
    Prowadzenie firmy

    Jak zaoszczędzić pieniądze w małej firmie?

    Małe firmy często muszą działać w warunkach ograniczonego budżetu, gdzie każdy wydatek ma kluczowe znaczenie. Efektywne zarządzanie finansami pozwala nie tylko przetrwać trudne okresy, ale także budować fundamenty pod rozwój i zwiększać konkurencyjność na rynku. Poniżej przedstawiamy praktyczne, sprawdzone sposoby na optymalizację wydatków, które pomogą Twojej firmie działać efektywniej i generować oszczędności.


    2025-06-30

    Blog

  • Urlop dla samozatrudnionych
    Prowadzenie firmy

    Urlop dla samozatrudnionych – jak działa i na czym polega?

    Wielu przedsiębiorców rozważa możliwość skorzystania z urlopu, jednak samozatrudnieni nie mają prawa do urlopu wypoczynkowego w rozumieniu Kodeksu pracy. Samozatrudnienie, czyli prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG), nie jest bowiem stosunkiem pracy, co skutkuje brakiem ustawowego prawa do urlopu wypoczynkowego oraz innych urlopów pracowniczych. Przedsiębiorcy mogą jednak organizować swój czas wolny, choć odbywa się to na innych zasadach niż w przypadku etatowców.

     


    2025-06-20

    Blog

  • Koszty w firmie
    Prowadzenie firmy

    Koszty w firmie – jak nimi operować i jak mogą działać w praktyce?

    Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z pozyskiwaniem przychodów, ale również z koniecznością ponoszenia kosztów. Dla wielu przedsiębiorców, szczególnie prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, umiejętne zarządzanie kosztami to kluczowy element skutecznej optymalizacji podatkowej. W niniejszym artykule przedstawiamy, czym są koszty uzyskania przychodu, co można do nich zaliczyć i w jakich sytuacjach ich generowanie jest rzeczywiście opłacalne.


    2025-06-16

    Blog