Porady


10 sposobów na promocję programu partnerskiego
Fakturownia - porady

10 sposobów na promocję programu partnerskiego

Agata Olejniczak, Ewelina Rychlik

Agata Olejniczak, Ewelina Rychlik, 2022-07-29

Fakturownia słynie nie tylko z prostego i intuicyjnego programu do fakturowania, ale także bardzo korzystnego programu partnerskiego. Polecając Fakturownię możesz zyskać nie tylko darmowy abonament, ale też zniżki dla swoich followersów i solidne prowizje dla siebie. Zobacz, jak wejść w nasz program partnerski i przede wszystkim jak go promować, by czerpać realne korzyści.

Korzystasz na co dzień z Fakturowni i cenisz ten program na tyle, by polecać go innym? Skorzystaj z naszego programu partnerskiego. Dzięki niemu możesz przedłużać swój abonament zupełnie za darmo i obdarowywać swoich followersów rabatem na abonament w Fakturowni. Masz możliwość otrzymywania również stałych przychodów od każdego nowego użytkownika, który dzięki Tobie założy konto w Fakturowni. Jesteś zainteresowany? Sprawdź szczegóły -> Program partnerski - (fakturownia.pl). Skontaktuj się z nami na contentmarketing@fakturownia.pl jeżeli chcesz porozmawiać o tej bądź innej szerszej współpracy.

Jeżeli przystąpisz do naszego programu partnerskiego, zacznij działać! Rób to według swojej strategii i wizji. Ty sam wiesz, co lubią czytać i oglądać Twoi użytkownicy. Jeżeli jednak potrzebujesz inspiracji na promocję swojej afiliacji - sprawdź inspiracje poniżej.

Fakturownia podąża za zmianami prawnymi w Polsce i w Europie
Fakturownia to prosty system, do zarządzania przychodami i wydatkami, a także całymi finansami firmy.
Zarejestruj się w Fakturownia.pl

Najlepsze sposoby na promocję programu partnerskiego

Sposób nr 1: Stałe polecenia na stories

Działasz regularnie w mediach społecznościowych, to godne uwagi miejsca do budowania wizerunku swojego i swojej firmy, tym samym oczywiście promowania swoich produktów i usług. Obecnie posty w feedach to za mało. Facebook czy Instagram promują stories czyli relacje, które znikają po 24 godzinach (chyba, że na IG dodasz je do Wyróżnionych). To świetny kanał do relacjonowania swojej biznesowej (i nie tylko) codzienności oraz  “przemycania” różnorakich komunikatów. To właśnie tutaj możesz opowiadać o tym, jak radzisz sobie z firmowym fakturowaniem, podając gotowe rozwiązania i tipy. Warto tutaj wspomnieć o Fakturowni i np. kodzie rabatowym specjalnie dla Twoich followersów. W tym miejscu możesz dodać także swój link afiliacyjny. Wystarczy, że Twój odbiorca kliknie w niego, a od razu znajdzie się w Fakturowni. Jeżeli założy konto - system zliczy go i przypisze do Twojego konta partnerskiego.

story instagram biznes w cudownym stylu

sotry Agnieszka biznes w cudownym stylu

Sposób nr 2: Stały link na blogu

Prowadzisz blog? Content marketing wspiera budowanie wizerunku, jak i sprzedaż. Warto dbać o jakościowe wpisy, które dadzą realną wartość odbiorcom. Znajdź kontekst dla swojej współpracy z Fakturownią. Możesz napisać np. o narzędziach, które na co dzień ułatwiają Ci prowadzenie biznesu. Informację o Fakturowni podlinkuj swoim linkiem afiliacyjnym albo po prostu zamieść baner z zaszytym podlinkiem. 

Wartościowy, merytoryczny i wyczerpujący tekst z czasem zbuduje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu może przyciągnąć nowych odbiorców, którzy regularnie będą klikać w Twoje polecenie Fakturowni i tym samym zapewniać Ci z tego tytułu benefity.

Pamiętaj, że wybierając nasz program partnerski masz pełną swobodę działań marketingowych. Możesz umieścić swój kod rabatowy w bio na Instagramie, w mniej lub bardziej widocznym miejscu na swojej stronie internetowej, albo poinformować o nim w swoim webinarze czy podcaście. Sam wiesz, które narzędzia sprawdzą się w Twoim przypadku najlepiej. Działaj intuicyjnie, bez przymusu, autentycznie - daj realną wartość swoim użytkownikom. Oni na pewno to docenią!

Sposób nr 3 - Informacja w newsletterze

Regularnie wysyłasz swoim odbiorcom e-maila albo planujesz rozpoczęcie działań mailingowych? To świetny kanał komunikacji, choć na pewno niełatwy. Jego siłą jest grupa odbiorców, która nie trafiła do Ciebie przypadkiem - w jakiś sposób przekonałeś ją, że warto otrzymywać treści właśnie od Ciebie. Dbaj o ich wysoką jakość, tak by użytkownicy widzieli za każdym razem wartość otrzymywanych wiadomości.

W mailingu, podobnie jak na blogu, możesz umieścić baner z podlinkiem albo podlinkować konkretną frazę. Jeżeli Twoi odbiorcy są bardzo różnorodni i niekoniecznie wszyscy mogą być zainteresowani programem do faktur, zrób segmentację. Podziel ich np. wg zainteresowań. Pamiętaj, że Fakturownia to system dla przedsiębiorców. Jeżeli ktoś nie prowadzi firmy i nie ma zamiaru jej zakładać, to lepiej nie przesyłać mu komunikatów o narzędziu dedykowanym stricte przedsiębiorcom.

Sposób nr 4 - Afiliacja na YouTube

Tworzysz treści na YouTube? Świetnie! To kolejny kanał, który może zapewnić Ci stałe przychody z programu partnerskiego Fakturownia.pl. Wspomnij o swoim kodzie rabatowym w filmie (oczywiście kontekstowo, nic na siłę!) oraz dodaj link afiliacyjny w opisie filmu, np. w formie pomocnych linków.

afiliacja netogonet youtube

https://www.youtube.com/watch?v=0FbtyFu7VCY&t=6s

Sprawdź także: Kanał na YouTube Fakturownia.pl

Sposób nr 5 - Polecenia w podcastach

Podcasty zdobywają coraz większą popularność. Przybywa też przedsiębiorców, którzy wykorzystują ten kanał do promocji. Narzędzie to wymaga sporego zaangażowania. Jeżeli lubisz tworzyć treści i masz wiele do powiedzenia - być może będzie to kanał idealny dla Ciebie! Podcasterzy chętnie wykorzystują swoje słuchowiska do promocji afiliacji. Mogą wspominać swój kod rabatowy głosowo lub linkować do źródła swojej współpracy w opisie odcinka. Tak robi m.in. Marek Janowski, autor podcastu Mała Wielka Firma.

polecenie Marek Jankowski mała wielka firma podcast

Sprawdź także: Podcast Fakturownia.pl “Sposób na firmę”

Sposób nr 6 - Posty w mediach społecznościowych

Polecaj Fakturownię także w stałych postach, które publikujesz na swoich profilach w mediach społecznościowych. Szukaj ciekawego i wartościowego dla swoje użytkownika kontekstu. W poście graficznym możesz dodać swój kod rabatowy, a link afiliacyjny podlinkować w treści i na stories.

polecenie post instagramowy

Sposób nr 7 - Promocja na TikToku

Opinia, iż TikTok to aplikacja dla młodych bez bardziej wartościowego contentu już dawno odeszła do lamusa. TikToka pokochali wszyscy, także przedsiębiorcy! Wartościowych treści, również z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, przybywa. Pomyśl o swojej obecności na tym kanale. Chyba, że już tam jesteś, to dodaj swój profil tiktokowy do listy kanałów promowania Twojej współpracy afiliacyjnej z Fakturownią.

tiktok promowanie

Sposób nr 8 - Krótki tweet z kodem polecającym

Twitter nadal na fali! Co prawda jest to dość specyficzne medium, kojarzące się przede wszystkim z tematyką polityczną i sportową, ale warto szukać tam swojej niszy. Tym bardziej, że jest to świetny sposób na prezentację poleceń afiliacyjnych. Wystarczy raz na jakiś czas opublikować krótkiego tweeta ze swoim kodem rabatowym, oczywiście dodając krótki opis, dlaczego warto z niego skorzystać (realna wartość).

polecenie twetter

Sposób nr 9 - Linkedin - opinia godna polecenia

Linkedin przyciąga coraz więcej ekspertów, również tych z zakresu prowadzenia biznesu. Jeżeli jeszcze nie prowadzisz tam konta, to może warto to zmienić. Tam również nie brakuje potencjalnych odbiorców Fakturowni, którzy chętnie przyjmą kod rabatowy od Ciebie. Oczywiście przedtem warto wypracować sobie tam pozycję eksperta, którego poleceniom ufa się niemal… bezgranicznie ;)

Sposób nr 10 - Strefa Okazji

Współpracujesz z innymi markami i wzajemnie się wspieracie poprzez tworzenie sieci partnerskiej opartej na benefitach dla swoich użytkowników?

A może masz swoją własną strefę okazji z atrakcyjnymi zniżkami na inne usługi i produkty polecone z Twojego ramienia, dodaj do listy gorących okazji koniecznie kod rabatowy Fakturowni!

Dowiedz się więcej o programie partnerskim Fakturownia.pl