Aktualności


Podsumowanie nowości w systemie – kwiecień 2018
Fakturownia - aktualności

Podsumowanie nowości w systemie – kwiecień 2018

Fakturownia

Fakturownia, 2018-05-02

Dzień dobry! Przerywamy Wam majówkowy wypoczynek, aby poinformować o nowych funkcjach i zmianach, które pojawiły się w Fakturowni w kwietniu. Dziś co nieco o eksportach, kodach kreskowych oraz nowych danych, o które można uzupełnić widok listy dokumentów.

  1. Jeżeli korzystasz z opcji powiadomień o nieopłaconej fakturze, będziesz wiedział ile przypomnień o konkretnym dokumencie otrzymał klient do tej pory: poinformuje Cię o tym liczba, która pojawi się obok dokumentu na liście faktur oraz w raporcie faktur nieopłaconych.

    powiadomienia o nieopłaceniu faktury
     
  2. Do importów płatności dodany został import bieżący banku BZWBK, dzięki któremu można zaczytywać do systemu różnice dzienne dla transakcji bankowych.
     
  3. Poszerzamy opcje eksportu danych z systemu:
    z poziomu listy faktur wyeksportujesz dokumenty w formacie .csv. Limit eksportu wynosi 10 000 dokumentów dla Użytkowników planu ProPlus oraz 1000 dokumentów dla Użytkowników pozostałych planów abonamentowych.
     
  4. Jeżeli potrzebujesz własnego eksportu danych z systemu, będziesz mógł go przygotować za pomocą zmiennych handlebars. Własny eksport może być stworzony po przejściu do sekcji Szablony > Dodaj nowy szablon > Eksport.
     
  5. Niedawno informowaliśmy Was o funkcji, która po połączeniu dokumentu przychodowego z płatnością wykaże ewentualną nadpłatę. Umożliwiliśmy ręczną edycję rejestrowanej nadpłaty, w przypadku, gdyby miała być ona wykorzystana na poczet innej transakcji lub gdyby została skorygowana i zwrócona. Opcja płatności i wykorzystania nadpłat będzie dalej rozwijana w systemie.

    ręczna edycja rejestrowanej nadpłaty

    Kolejne dwie nowości dotyczą obsługi kodów EAN oraz nowej opcji szybkiej sprzedaży POS:
     
  6. System zaczął sprawdzać unikalność kodów EAN podczas tworzenia nowych, a także edycji dotychczas dodanych produktów.
     
  7. Produkty sprzedawane poprzez Punkt Obsługi Sprzedaży mogą zostać dodane do paragonów również ręcznie: do tej pory dodanie produktu możliwe było jedynie poprzez zeskanowanie go za pomocą skanera kodów kreskowych.

    ręczne dodawanie produktu
     
  8. Na liście dokumentów dodana została nowa kolumna - NIP klienta. Aby ją uruchomić, należy przejść do opcji dostosowania widoku kolumn.
     
  9. Dokumentacja API została uzupełniona o możliwość zwracania tagów klienta i produktu.
     
  10. Na podglądzie listy faktur, przy typie dokumentu “zamówienie” widoczna jest teraz kwota opłacona fakturami zaliczkowymi oraz kwota, która pozostała do opłaty.
     
  11. W podsumowaniu informacji o fakturach końcowych, tj. w dolnej części strony podglądu dokumentu, dodana została informacja o powiązanych z daną fakturą końcową dokumentach zaliczkowych.


     
  12. W raporcie MOSS dodana została kolumna pokazująca przeliczoną wartość podatku VAT należnego (podlegającego wpłacie do II Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście) na walutę euro, po kursie Europejskiego Banku Centralnego z ostatniego dnia roboczego kwartału.

podsumowanie miesiąca kwiecień

Dziękujemy za Wasze sugestie, są dla nas motywacją do ciągłego rozwoju systemu. Zapraszamy do kontaktu z nami oraz śledzenia nowości na bieżąco na Twitterze i Facebooku.