Magda, 2018-09-07
Spójny wizerunek marki podkreśla profesjonalizm przedsiębiorcy. Buduje w oczach odbiorców pozytywny obraz firmy i już na starcie akcentuje jej przewagę konkurencyjną.
Zgodnie z tezą Marty Neumeier — mistrzyni strategii marki - „Marka nie jest tym, co Ty o niej mówisz. Marka jest tym, co Oni o niej mówią”. Rzeczywiście. Obraz własnej firmy, jaki jako przedsiębiorcy mamy w głowach nie zawsze pokrywa się z tym, jaki zbudowali nasi klienci.
Jednym z kluczowych czynników, wpływających na sukces w biznesie, jest jakość świadczonych usług. Mierna sprawi, że klienci prędzej czy później odpłyną do konkurencji. Wysoka — przy odpowiednim wsparciu marketingowym — zapewni oczekiwane profity. Nie bez znaczenia jest również sposób postrzegania firmy przez obecnych i potencjalnych kontrahentów. W końcu, kto chciałby robić interesy z kompetentnym, lecz wiecznie niechlujnie ubranym partnerem lub kupować dobrej jakości towary od niekulturalnego sprzedawcy?
Pozytywny wizerunek marki zwiększa jej wiarygodność, powoduje lepszy odbiór przez otoczenie i budzi pozytywne skojarzenia. A to przekłada się na zwiększenie ogólnej wartości firmy. Budując obraz swojego biznesu, warto zadbać nie tylko o oczywiste elementy, takie jak spójna identyfikacja wizualna, przejrzysta strona internetowa i wzorowe relacje z kontrahentami, ale także o detale, np. wygląd dokumentów księgowych.
Faktura to podstawowy dokument, który potwierdza transakcję, polegającą na sprzedaży usług lub towarów. Zawiera szczegółowe dane na jej temat: informacje o stronach i przedmiocie transakcji, kwocie należności czy terminach rozliczeń. Wystawianie faktur jest więc nieodzownym elementem pracy każdego przedsiębiorcy. Zależy Ci na tym, aby wygląd dokumentu idealnie pasował do nienagannego wizerunku Twojej firmy? Chcesz wzbudzić podziw klienta i wywołać na jego twarzy szczery uśmiech? Dopracuj wygląd faktury w najmniejszym szczególe! Jak tego dokonać?
Skorzystaj z usług Fakturowni!
Dzięki Fakturowni:
Dbając o nienaganny wygląd dokumentów księgowych wysyłasz klientom jasny komunikat: „każdy, nawet najmniejszy element mojej firmy jest dla mnie bardzo ważny”. Takie podejście budzi więc obietnicę owocnej współpracy opartej na szacunku i zaangażowaniu. A to w dzisiejszych czasach ogromna wartość.