Malgorzata Kozicka, 2015-12-02
Akcja kryjąca się pod hasztagiem #dladzieciakow jest autorską inicjatywą Karola Zielińskiego i fundacji Ene Due z Gdyni, mającą na celu zebranie pieniędzy na prezenty świąteczne dla dzieci z dwudziestu jeden domów dziecka z całej Polski. W jej promocję zaangażować się może każdy, kto ma coś wspólnego z branżą internetową, startupami, trochę większe biznesy internetowe, blogerzy, vlogerzy, internetowe media, jak i każdy inny użytkownik Internetu.
"W tegorocznej edycji akcji zbieramy pieniądze na prezenty, które pomogą dzieciom rozwijać ich umiejętności, czy talenty. Zamiast robienia typowych “dowolnych” prezentów, kupujemy rzeczy, dzięki którym dzieciaki z domów dziecka będą mogły się rozwijać." - mówi Karol Zieliński, organizator akcji.
Pamiętajcie, na akcji nikt nie zarabia i nie usiłuje się wypromować, pieniędze idą na prezenty dla dzieciaków. Taki właśnie cel przyświęca tej akcji.