Sage Symfonia

System informatyczny służący do wsparcia zarządzania przedsiębiorstwami. Pomaga w zarządzaniu całym biznesem dzięki indywidualnej konfiguracji, ale też gotowym komponentom. Sage Symfonia powstał w 2005 roku. Stworzyła go polska firma informatyczna Matrix.pl S.A. Ta w roku wypuszczenia systemu na rynek sprzedała prawa do oprogramowania brytyjskiej firmie Sage Group. Sage Symfonia to narzędzie bardzo użyteczne, elastyczne, łatwe w obsłudze i zautomatyzowane. Pomaga przyspieszać procesy działania w przedsiębiorstwach. Ułatwia także dotarcie do potrzebnych informacji. W systemie Symfonia Premium znajdują się następujące programy:

  • Finanse i Księgowość Premium
  • Analizy Finansowe Premium
  • Płace Premium
  • Handel Premium
  • Faktura Premium
  • Kadry i Płace Premium
  • Środki Trwałe Premium
  • Mała Księgowość Premium.

Wszystkie z www. programów mogą działać w pojedynkę lub przy wzajemnej współpracy. Ta druga opiera się przede wszystkim na wymianie danych z programem Symfonia Finanse i Księgowość Premium (poprzez pliki txt).

Powrót