SMS API

Marka grupy LINK Mobility czyli jednego z liderów komunikacji mobilnej i rozwiązań CPAaaS w Europie, jeśli chodzi o ilość wysłanych wiadomości. LINK Mobility ma do zaoferowania usługi dla przedsiębiorstw z branży marketingowej oraz sektora publicznego. Na portfolio firmy składają się innowacyjne rozwiązania łączące biznes z konsumentami oraz platformy z użytkownikami. W samym czerwcu 2020 roku grupa miała 33000 klientów w Europie i w sumie wysłała prawie 10 miliardów wiadomości. SMS API należy do LINK Mobility Poland sp. z o.o. Jej właścicielem jest LINK Mobility, notowana na Oslo Stock Exchange jako "LINK".

SMS API - usługi

Jakie usługi świadczy firma SMS API? Są to przede wszystkim:

  • Masowa wysyłka SMS,
  • Sprawdzanie numerów w HRL,
  • Wiadomości głosowe VMS,
  • RCS,
  • BaseBooster,
  • Wysyłka MMS,
  • Odbiór SMS,
  • Link Conversations,
  • WhatsAPP Business API,
  • Integracje.

Historia SMS API

Firma SMS API powstała w 2007 roku. W 2014 roku wdrożono platformę SMSAPI, o 90% wzrosła wysyłka SMS oraz powstała globalna wersja SMSAPI. W 2015 stworzono nową identyfikację wizualną. Firma uzyskała również pierwsze biznesowe wyróżnienie tj. "Gazele biznesu" za 369,70& wzrostu przychodu w ostatnich 3 latach. W 2016 roku firma osiągnęła rekord w rocznej wysyłce SMS-ów - wysłano ich około 540 milionów. Znowu marka otrzymała "Gazele Biznesu" - tym razem za wzrost przychodu o 200% w ostatnich trzech latach. W 2017 roku firma dołączyła do międzynarodowej grupy LINK Mobility - lidera SMS-owej komunikacji w Europie. Znowu otrzymała wyróżnienie "Gazel Biznesu" za stały wzrost przychodów (o 214% w porównaniu do 2016 roku). W 2018 roku grupa Link Mobility została przejęta przez amerykański fundusz ABRY Partners. Nazwa spółki została zmieniona na LINK Mobility Poland Sp. z.o.o. z ComVision Sp. z.o.o. To właśnie w 2018 roku firma otrzymała wyróżnienie "Gazel Biznesu" za stały wzrost przychodów (o 310,84% przez ostatnie trzy lata). W 2019 roku padł rekord wysyłki SMS-ów (ponad miliard). Wtedy uruchomiono również dział Network Operation Center prowadzącego monitoring 24/7. Firma osiągnęła też bardzo wysoki poziom satysfakcji klientów - 79 i 75 według badania NPS. W 2019 roku marka znowu zdobyła wyróżnienia ("Gazele biznesu" oraz "Diament Forbesa"). W 2020 roku poziom satysfakcji klientów według badania NPS wynosił 76 i 77 procent. Znowu firma zdobyła nagrody tj. "Diamenty Forbesa" i "Gazele biznesu". W 2020 roku uruchomiono platformy SMSAPI w Szwecji.

smsapi

Powrót