Wsparcie klienta z językiem ukraińskim i polskim
Fakturownia.pl to proste oprogramowanie do zarządzania fakturami online.
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty obsługi klienta. Preferujemy pracę na pełen etat,
ale możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze godzin.
Zakres pracy będzie obejmował:
- wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat),
- dbanie o wysoką jakość obsługi,
- uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
- tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
- współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
- współpracę z działem marketingu,
- współpracę z działem księgowości.
Czego oczekujemy:
- praktycznej znajomości języka ukraińskiego i polskiego w mowie i piśmie, min. poziom B2+/C1,
- wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat),
- umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
- umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
- umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
- komunikatywności,
- skupienie się na kliencie i jego potrzebach,
- umiejętność słuchania,
- cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
- chęci do nauki.
Mile widziane będą:
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- osoby lubiące matematykę lub fizykę,
- znajomość programów graficznych lub HTML,
- poprzednie doświadczenie w branży księgowości
Oferujemy:
- pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy,
- duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia,
- możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnej w przyjemnym biurze na warszawskim Powiślu (blisko metra)
- kartę Multisport.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail
.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: