Rekrutacja na stanowisko:Specjalista ds. contentu i obsługi klienta

Rodzaj pracy

Pełny etat

Doświadczenie

Mid/junior

Forma zatrudnienia

B2B/UoP

Tryb pracy

Zdalny/Warszawa

Informacje

Rekrutacja w toku

Polska firma, przyszłościowa branża, duże możliwości rozwoju i awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, opcja pracy zdalnej w 100% (lub biuro z widokiem na Wisłę w Warszawie) - brzmi jak coś dla Ciebie? Dołącz do teamu Fakturowni - najpopularniejszej platformy do fakturowania używanej codziennie przez około 150 tys. firm z całego świata. W przeciągu 3 lat zwiększyliśmy zatrudnienie z 40 osób do 75 osób i idziemy po więcej!

Szukamy osoby do obsługi klienta w Fakturownia.pl oraz wsparcia contentowego w Fakturownia.pl - przede wszystkim uzupełniania wpisów w Bazie Wiedzy. Jeżeli lubisz uczyć się nowych rzeczy, pracować z Klientem, pisać, a przy tym jesteś dokładny/a, wnikliwy i samodzielny - zgłoś się do teamu Fakturowni i rozwijaj razem z nami najpopularniejszy system do fakturowania w Polsce.

Zakres pracy będzie obejmował:

  • wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat, Forum Sugestii),
  • dbanie o wysoką jakość obsługi,
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami,
  • tworzenie poradników dotyczących funkcji systemu,
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów),
  • współpracę z działem marketingu (tematy contentowe związane z obsługą systemu - social media, blog itp.),
  • współpracę z działem księgowości.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (lub studenci ostatnich lat, mile widziane studia humanistyczne, ale nie jest to warunek konieczny),
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu,
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów,
  • komunikatywności,
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej,
  • chęci do nauki.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
  • doświadczenie w pisaniu tekstów na strony internetowe,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • osoby lubiące matematykę lub/i fizykę,
  • osoby rozumiejące podstawowe zagadnienia księgowe,
  • znajomość programów graficznych lub HTML.

Co dajemy od siebie::

  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur i zarządzania firmą w Polsce, z którego codziennie korzysta około 150 tysięcy firm,
  • mentoring, wsparcie (nie tylko na etapie wdrożenia) od doświadczonych specjalistów,
  • możliwości rozwoju w preferowanym kierunku/obszarze,
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i poziomu stanowiska (młodszy/starszy specjalista),
  • wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym i przyuczeniu,
  • dowolną formę zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • potrzebny sprzęt i akcesoria do pracy,
  • możliwość skorzystania z pakietu medycznego i karty Multisport,
  • opcję 100% pracy zdalnej,
  • atrakcyjne biuro na Powiślu z widokiem na Wisłę (przy stacji metra Centrum Nauki Kopernik) - dla chętnych.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@fakturownia.pl z tytułem "Specjalista ds. contentu i obsługi klienta”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.