Rekrutacja na stanowisko:Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego

Rodzaj pracy

½ lub ¾ etatu

Doświadczenie

Junior

Forma zatrudnienia

B2B/Umowa Zlecenie/UoP

Tryb pracy

Hybrydowy/Warszawa

Informacje

Rekrutacja zakończona

Fakturownia to polski system do fakturowania udostępniany w modelu SaaS małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom, z którego codziennie korzysta ok. 200 tys. klientów. Na rynku polskim obecny od 2010 roku, dziś dostępny na wielu rynkach europejskich.

Naszym celem jest dostarczanie wyjątkowych rozwiązań, które ułatwią życie przedsiębiorcom na całym świecie.

Opis stanowiska:

Szukamy osoby na stanowisko Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego, która będzie odpowiedzialna za pełną analizę i obsługę zgłoszeń od Klientów dot. działania systemu.

Osoba zatrudniona na to stanowisko będzie przeszkolona w podstawowym zakresie z funkcjonalności Fakturowni oraz w bardziej zaawansowanym zakresie z integracji, w celu przyjmowania zgłoszeń na temat działania i rozwoju integracji.

Jeżeli lubisz uczyć się nowych rzeczy, pracować z klientem, a przy tym jesteś dokładny/a, wnikliwy, samodzielny oraz masz analityczny umysł - zgłoś się do teamu Fakturowni i rozwijaj razem z nami najpopularniejszy system do fakturowania w Polsce.

Główne obowiązki:

  • pierwsza linia wsparcia technicznego - obsługiwanie maili od klientów dotyczących integracji z naszym oprogramowaniem (docelowo także live chatów i telefonów),
  • analizowanie zgłoszeń, w celu określenia źródła problemu i znalezienia rozwiązania,
  • sprawdzanie środowiska logów systemu przygotowanych przez programistę,
  • testowanie obecnych integracji w celu poprawy ich funkcjonalności,
  • współpraca z zespołem programistów oraz zespołem wsparcia technicznego,
  • dokumentowanie zgłoszeń i działań podjętych w celu rozwiązania problemu.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów),
  • umiejętność identyfikowania, analizowania i rozwiązywania problemów oraz dopasowywania potencjalnych rozwiązań,
  • umiejętność komunikacji z klientem i przekazywania odpowiednich komunikatów,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładności i dbałości o szczegóły.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta,
  • wiedza na temat podstawowych zagadnień informatycznych,
  • osoby rozumiejące podstawowe zagadnienia księgowe,
  • wiedza w obszarze działania e-commerce, integracji systemów.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 24 - 25 PLN brutto za godzinę pracy, zależne od doświadczenia i poziomu stanowiska (młodszy/starszy specjalista),
  • dowolna forma zatrudnienia (np. UoP, umowa zlecenie lub B2B),
  • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną i karnet sportowy,
  • pracę w ambitnym i rozwijającym się zespole (70 osób),
  • pracę przy rozwoju jednego z najpopularniejszych programów do faktur i zarządzania firmą w Polsce, z którego codziennie korzysta około 200 tysięcy firm,
  • przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w modelu hybrydowym (raz w miesiącu z biura na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy - 100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik).

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@fakturownia.pl z tytułem "Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego”. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.