OCR
Integracje i dodatki / OCR
OCR w Fakturowni
Moduł OCR w Fakturowni jest opcją, dzięki której można usystematyzować i wprowadzić do systemu wybrane dokumenty księgowe. Załóż konto lub zaloguj się w Fakturowni, a dzięki włączeniu modułu OCR informacje z faktur w formatach pdf, jpg czy png zostaną automatycznie sczytane i uzupełniane na fakturach kosztowych w Fakturowni. System, skanując dany dokument, poradzi sobie z dowolnym rozkładem tekstu i tabel. Sprawdź szczegóły TUTAJ.
Dlaczego warto?
- OCR:
- • usprawnia wprowadzanie faktur,
- • skraca czas wprowadzenia kosztów,
- • systematyzuje przechowywane dokumenty,
- • poprawia dokładność wprowadzanych danych,
- • obniża koszty,
- • zwiększa komfort pracy.
Ceny
Oferujemy różne warianty cenowe
Masz pytania? Dodatkowe potrzeby?
Skontaktuj się z nami już teraz. Napisz na integracje@fakturownia.pl