AUTOMATYCZNE ODCZYTY FAKTUR OCR

Usprawnij wprowadzanie faktur kosztowych

Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych! Dzięki funkcji OCR system sam odczyta i zapisze dane z wgranych przez Ciebie faktur.

Ilustracja dokumentu przesyłanego do systemu chmurowego.

Jak działa OCR w Fakturowni?

  • Obrazek wyróżniający przedstawiający ilustrację osoby zaglądającej do folderu z dokumentami.

    Inteligentne przetwarzanie skanów i plików z fakturami

    OCR (ang. Optical Character Recognition) to technologia, która bazuje na optycznym rozpoznawaniu znaków na plikach graficznych. OCR w Fakturowni sczytuje dokumenty w języku polskim, rozpoznając treść na podstawie kontekstu. Dzięki temu sprawnie interpretuje różne rodzaje informacji zawartych na fakturze. Nasz OCR przetwarza pliki graficzne w formatach PDF, JPG, PNG, GIF oraz TIFF o maksymalnej wadze 50 MB.

    Po wprowadzeniu skanu lub pliku z fakturą do systemu, nasz OCR pobierze z niego takie dane jak:

    • numer faktury i dane kontrahentów
    • daty wystawienia i sprzedaży
    • sposób zapłaty
    • tabele z produktami lub usługami i ich cenami

  • Ilustracja przedstawiająca uśmiechniętego mężczyznę z naręczem niebieskich folderów: folder wybrany przez mężczyznę jest koloru zielonego.

    Dopasowanie do Twoich potrzeb biznesowych

    Ty i Twoi pracownicy nie musicie dłużej wprowadzać ręcznie do systemu danych z papierowych faktur kosztowych lub takich przesłanych w formie elektronicznych załączników. Funkcja automatycznego odczytu OCR pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić czas i pieniądze za pomocą kilku kliknięć!

    Bez względu na to, jak dużo faktur kosztowych potrzebujesz wgrać do systemu, w Fakturowni znajdziesz opcję dla siebie:

    • W ramach naszych planów płatnych masz do dyspozycji odnawialny limit skanów OCR do wykorzystania w miesiącu: przy planie Start – 3 skany, Standard – 5 skanów, Pro i Pro Plus – 10 skanów.

    • W przypadku większych potrzeb w zakresie automatycznego odczytu, w prosty sposób wykupisz dodatkowy pakiet OCR. W zależności od wybranej przez Ciebie opcji, możesz wówczas przetwarzać od 250 do 5 000 skanów miesięcznie.


  • Obrazek przedstawia osobę, która stoi obok sejfu z zielonym znakiem check.

    Bezpieczeństwo wprowadzanych danych

    W Fakturowni dbamy o to, aby korzystanie z funkcji OCR było nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Przesył informacji w ramach funkcji OCR jest zabezpieczony certyfikatem SSL, który zapewnia poufność oraz bezpieczeństwo transmisji danych.

    Wszystkie dane dotyczące dokumentów księgowych są codziennie zapisywane na naszych serwerach, gdzie przechowujemy je zgodnie z RODO. Codzienny backup daje Ci gwarancję, że nie stracisz wprowadzonych przez siebie danych.

OCR to liczne korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

  • Usprawnienie wprowadzania faktur

    Importujesz dokumenty do programu, a system automatycznie rozpoznaje i wypełnia treści w formularzu.

  • Redukcja pomyłek

    Bez przepisywania ręcznego w prosty sposób przenosisz dane np. ze skanu papierowej faktury prosto do Fakturowni.

  • Oszczędność czasu

    W krótszym czasie wprowadzasz więcej dokumentów do systemu dzięki szybkiemu i automatycznemu uzupełnianiu formularza.

  • Niższe koszty

    Dzięki przyspieszonej pracy związanej z wprowadzaniem dokumentów obniżasz koszty, co w skali roku daje duże oszczędności.

  • Spójny format dokumentów

    Ujednolicasz struktury faktur wypełnianych przez różne osoby i firmy, co ułatwia i systematyzuje późniejsze raportowanie.

  • Większy komfort pracy

    Ograniczasz wykonywanie monotonnych zadań, a zaoszczędzony czas wykorzystujesz na realizację bardziej rozwojowych działań.

Jak dodać fakturę kosztową w Fakturowni z wykorzystaniem funkcji OCR?

  • Obrazek przedstawia niebieską kartkę papieru z trzema liniami tekstu, obok której znajduje się zielona ikona z białym ptaszkiem. Kartka jest lekko przekrzywiona w lewo.
    1

    Dodaj plik do systemu

    Dodaj zeskanowany dokument lub plik z fakturą do systemu. Rozwiązanie OCR Fakturowni automatycznie odczyta zeskanowane dokumenty i faktury w obsługiwanych formatach (PDF, JPG, PNG, GIF i TIFF) oraz pobierze z nich dane.


  • Obrazek przedstawia mężczyznę stojącego przy dużej liście kontrolnej i odhaczającego pozycje wielkim niebieskim długopisem.
    2

    Zweryfikuj dane odczytane przez OCR

    Sprawdź poprawność danych zaimportowanych z pliku do systemu. Upewnij się, że wszystkie informacje są zgodne z oryginalną fakturą (w tym kwoty, daty i dane kontrahenta). W przypadku niezgodności edytuj dane.


  • Ilustracja przedstawiająca dokumenty przenoszone z jednej niebieskiej teczki do drugiej, z zielonym znakiem OK poniżej.
    3

    Zapisz wydatek w systemie

    Zatwierdź poprawne dane i zapisz wydatek w Fakturowni. Gotowe!

Wybierz pakiet OCR

Wybierz jeden z oferowanych pakietów automatycznego odczytu OCR i wypełnij formularz. Wyślemy do Ciebie fakturę pro forma. Po jej opłaceniu aktywujemy pakiet na Twoim koncie w Fakturowni.

Micro

100 zł netto

  • 250 stron

  • 0,40 zł strona

  • Obowiązuje 90 dni

Start

150 zł netto

  • 500 stron

  • 0,30 zł strona

  • Obowiązuje 90 dni

Standard

550 zł netto

  • 2 500 stron

  • 0,22 zł strona

  • Obowiązuje 90 dni

Premium

850 zł netto

  • 5 000 stron

  • 0,17 zł strona

  • Obowiązuje 90 dni