Koniec z ręcznym wprowadzaniem danych! Dzięki funkcji OCR system sam odczyta i zapisze dane z wgranych przez Ciebie faktur.
OCR (ang. Optical Character Recognition) to technologia, która bazuje na optycznym rozpoznawaniu znaków na plikach graficznych. OCR w Fakturowni sczytuje dokumenty w języku polskim, rozpoznając treść na podstawie kontekstu. Dzięki temu sprawnie interpretuje różne rodzaje informacji zawartych na fakturze. Nasz OCR przetwarza pliki graficzne w formatach PDF, JPG, PNG, GIF oraz TIFF o maksymalnej wadze 50 MB.
Ty i Twoi pracownicy nie musicie dłużej wprowadzać ręcznie do systemu danych z papierowych faktur kosztowych lub takich przesłanych w formie elektronicznych załączników. Funkcja automatycznego odczytu OCR pozwoli Twojej firmie zaoszczędzić czas i pieniądze za pomocą kilku kliknięć!
W ramach naszych planów płatnych masz do dyspozycji odnawialny limit skanów OCR do wykorzystania w miesiącu: przy planie Start – 3 skany, Standard – 5 skanów, Pro i Pro Plus – 10 skanów.
W przypadku większych potrzeb w zakresie automatycznego odczytu, w prosty sposób wykupisz dodatkowy pakiet OCR. W zależności od wybranej przez Ciebie opcji, możesz wówczas przetwarzać od 250 do 5 000 skanów miesięcznie.
W Fakturowni dbamy o to, aby korzystanie z funkcji OCR było nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Przesył informacji w ramach funkcji OCR jest zabezpieczony certyfikatem SSL, który zapewnia poufność oraz bezpieczeństwo transmisji danych. Wszystkie dane dotyczące dokumentów księgowych są codziennie zapisywane na naszych serwerach, gdzie przechowujemy je zgodnie z RODO. Codzienny backup daje Ci gwarancję, że nie stracisz wprowadzonych przez siebie danych.
Importujesz dokumenty do programu, a system automatycznie rozpoznaje i wypełnia treści w formularzu.
Bez przepisywania ręcznego w prosty sposób przenosisz dane np. ze skanu papierowej faktury prosto do Fakturowni.
W krótszym czasie wprowadzasz więcej dokumentów do systemu dzięki szybkiemu i automatycznemu uzupełnianiu formularza.
Dzięki przyspieszonej pracy związanej z wprowadzaniem dokumentów obniżasz koszty, co w skali roku daje duże oszczędności.
Ujednolicasz struktury faktur wypełnianych przez różne osoby i firmy, co ułatwia i systematyzuje późniejsze raportowanie.
Ograniczasz wykonywanie monotonnych zadań, a zaoszczędzony czas wykorzystujesz na realizację bardziej rozwojowych działań.
Dodaj zeskanowany dokument lub plik z fakturą do systemu. Rozwiązanie OCR Fakturowni automatycznie odczyta zeskanowane dokumenty i faktury w obsługiwanych formatach (PDF, JPG, PNG, GIF i TIFF) oraz pobierze z nich dane.
Sprawdź poprawność danych zaimportowanych z pliku do systemu. Upewnij się, że wszystkie informacje są zgodne z oryginalną fakturą (w tym kwoty, daty i dane kontrahenta). W przypadku niezgodności edytuj dane.
Zatwierdź poprawne dane i zapisz wydatek w Fakturowni. Gotowe!
Wybierz jeden z oferowanych pakietów automatycznego odczytu OCR i wypełnij formularz. Wyślemy do Ciebie fakturę pro forma. Po jej opłaceniu aktywujemy pakiet na Twoim koncie w Fakturowni.
100 zł netto
150 zł netto
550 zł netto
850 zł netto