Praca w Fakturowni

Inne oferty pracy:

image
Zakres pracy będzie obejmował
  • wsparcie klientów korzystających z naszego oprogramowania (telefoniczne, e-mailowe, live chat)
  • dbanie o wysoką jakość obsługi
  • uzupełnianie w systemie CRM danych dotyczących pracy z klientami
  • współpracę z zespołem rozwijającym oprogramowanie (przekazywanie informacji o potrzebach klientów)
  • współpracę z działem marketingu
  • współpracę z działem księgowości
Czego oczekujemy
  • praktycznej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie,   min. niveau C1 / natif
  • znajomości języka polskiego
  • umiejętności obsługi komputera oraz praktycznej znajomości Internetu
  • umiejętności słuchania i zdolności dostosowywania się do różnych typόw rozmówców
  • zdolności do komunikowania się w sposób jasny i zrozumiały
  • umiejętności organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • umiejętności pisania przejrzystych i zrozumiałych tekstów
  • komunikatywności
  • cierpliwości oraz wysokiej kultury osobistej
  • chęci do nauki
Mile widziane będą
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (lub studenci ostatnich lat)
Oferujemy
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
  • pracę w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie z przyjazną atmosferą pracy
  • duże możliwości rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego
  • elastyczne godziny pracy
  • przyjemne biuro na warszawskim Powiślu (100m od stacji metra) oraz unikalną atmosferę startupu
  • kartę Multisport

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail z tytułem "Wsparcie klienta, język francuski - CV”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."



image
Responsabilités:
  • répondre aux demandes commerciales et techniques des utilisateurs potentiels et existants liées à l’utilisation du logiciel (par e-mail, téléphone, chat)
  • véhiculer une image positive du logiciel et de la société
  • créer et rédiger du contenu explicatif et/ou promotionnel sur le fonctionnement du logiciel
  • collaborer avec l’équipe de développement du logiciel (échange d’informations sur les besoins des clients)
Compétences requises:
  • maîtrise du Français: natif (accent français, belge ou suisse de préférence)
  • compétences en informatique et connaissance pratique de l'Internet
  • capacité analytique et logique
  • capacité d’écoute et adaptabilité à différentes typologies d'interlocuteurs
  • capacité à communiquer de manière claire et compréhensible
  • "Can-do" attitude: dynamisme, volonté d'apprentissage
  • Autonomie et organisation
Compétences appréciées:
  • education universitaire relative aux sciences, au marketing ou à la comptabilité
  • capacité à résoudre des problèmes
  • notions de comptabilité ou des questions liées à la facturation
Nous vous offrons :
  • un salaire compétitif avec revalorisation salariale annuelle
  • un cadre de travail dynamique au sein d’une start-up en plein développement
  • une perspective d'évolution professionnelle et d'acquérir des compétences
  • une perspective d'évolution professionnelle et d'acquérir des compétences
  • des horaires de travail flexibles
  • un contrat à durée indéterminé
  • une possibilité de travailler à domicile

Vous souhaitez postuler? Contactez-nous et envoyez votre CV en Français par e-mail z tytułem "Wsparcie klienta, język francuski - CV”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku)."

Inne oferty pracy: