Podsumowanie nowości w systemie - lipiec 2017

author Maria Seta , 2017-08-01

Jak co miesiąc przedstawiamy nowości i usprawnienia, które pojawiły się w systemie. Mimo okresu wakacyjnego nie próżnujemy i ulepszamy magazyny, wyszukiwanie oraz dodajemy nowe funkcje, bazując na sugestiach Użytkowników. Przy okazji pragniemy bardzo podziękować za Wasze zaufanie - w systemie konta zarejestrowało już 300 tysięcy podmiotów!

  1. W celu ułatwienia przeglądania dokumentów dodaliśmy strzałki na podglądzie faktury, które pozwalają przełączać się pomiędzy fakturami bez konieczności powracania na listę dokumentów.​
     
  2. Osoby wystawiające fakturę z drugim podatkiem mają teraz możliwość wyświetlenia na dokumentach dodatkowej kolumny z osobnym przeliczeniem tegoż podatku. Aby uaktywnić nową kolumnę należy przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Wydruki > Wyświetlaj dodatkową kolumnę dla drugiego podatku.​
     
  3. Podążając za sugestiami Użytkowników, zmieniliśmy sposób wyboru magazynu docelowego na dokumentach MM. Do tej pory magazyn był wybierany każdorazowo dla pojedynczego produktu, teraz możliwy jest wybór magazynu dla całego dokumentu.​
     
  4. Cykle dokumentów mogą być sortowane po nazwie, w porządku alfabetycznym. Do tej pory były one wyświetlane w kolejności stworzenia ich w systemie.​
       
  5. Dodaliśmy opcję, która daje możliwość połączenia wielu klientów i utworzenia z nich jednego klienta. Na karcie docelowego klienta pojawią się wszystkie dokumenty, które zostały wystawione uprzednio dla łączonych klientów. Opcja dostępna jest jedynie dla właścicieli oraz administratorów kont i nie wpływa na dane zawarte na wystawionych już dokumentach.​


     
  6. Po stronie kosztów można już wprowadzać faktury zaliczkowe oraz końcowe. Podobnie jak w przypadku dokumentów przychodowych, można je łączyć dodając dokument zamówienia.​
     
  7. Przy generowaniu raportów marżowych możliwy jest wybór czy marża ma być liczona od kwoty netto czy od kwoty brutto. Do tej pory była liczona jedynie od kwoty brutto.​
     
  8. Dodaliśmy możliwość ograniczenia wystawiania magazynowych dokumentów rozchodowych w sytuacji, gdy produkt nie jest dostępny w magazynie. Aby uaktywnić restrykcję należy przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Produkty > Nie pozwalaj wystawiać dokumentów magazynowych (wydań) dla produktów, których nie ma w magazynach.

W lipcu przekroczyliśmy granicę 300 tysięcy kont założonych w systemie. Dziękujemy bardzo za zaufanie, kontakt, sugestie oraz wszelkie uwagi, które do nas kierujecie. Wasza obecność motywuje nas do działania :) Zapraszamy do kontaktu z nami oraz śledzenia nowości na bieżąco na Twitterze i Facebooku.