Podsumowanie nowości w systemie - czerwiec 2017

author Maria Seta , 2017-07-03

Czerwcowe podsumowanie piszemy dla Was z telefonami i tabletami w ręce, testując aplikację Fakturowni dla systemu Android :) O czym przeczytacie dzisiaj? Między innymi o eksportach, filtrowaniu dokumentów oraz numerach na dokumentach wielostronicowych.

  1. Na początek zmiana w obrębie eksportu dokumentów z Fakturowni. Eksport w wielu formatach możliwy był do tej pory tylko dla pełnej listy dokumentów, natomiast pojedyncze faktury eksportowane były jedynie do PDF. Dodaliśmy możliwość pobrania dowolnych dokumentów (po oznaczeniu ich na liście) w każdym z dostępnych formatów eksportu.​ 



     
  2. Na panelu klienta pojawiła się możliwość filtrowania dokumentów po statusie oraz typie dokumentu. Opcja ta umożliwia Waszym klientom uzyskanie szybkiego wglądu w listę dokumentów, których jeszcze nie opłacili.​ Panel klienta można uaktywnić w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Panel klienta.
     
  3. W ustawieniach konta pojawił się nowy checkbox, który umożliwia automatyczne dodanie numeru faktury do stopki wydruku każdej strony danego dokumentu. Funkcja ta może być szczególnie przydatna w przypadku faktur wielostronicowych. Uaktywnić ją można w ustawieniach wydruków. 

  4. Do eksportu klientów dodane zostały dwie dodatkowe kolumny - adres korespondencyjny oraz rozróżnienie pomiędzy typem osobowości prawnej klienta (osoba prywatna/firma).​
     
  5. Dowód wewnętrzny jest dokumentem służącym do wprowadzania do księgi przychodów i rozchodów kosztów, na które nie mamy potwierdzenia w formie faktur. W systemie pojawiła się możliwość automatyzacji numeracji oraz ustawienia własnego formatu numeru dowodu wewnętrznego. Więcej informacji o tym dokumencie znajdziecie w Bazie Wiedzy.
     
  6. Podczas wprowadzania do systemu nowej płatności użytkownik jest proszony o wybór faktury, która zostanie połączona z daną płatnością. Do tej pory w oknie "Faktura" pojawiały się wszystkie faktury dodane po stronie przychodów. Teraz domyślnie wyświetlają się faktury nieopłacone i częściowo opłacone, a wyświetlenie dokumentów opłaconych jest decyzją użytkownika.
     
  7. W dziale Księgowości online umożliwiliśmy dostosowanie daty rozpoczęcia działalności. Aby wpisać datę do systemu należy przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Księgowość online.
     
  8. Na koniec dwie nowości, które udostępniamy w wersji beta:
    - Do listy możliwych eksportów do programów księgowych dołączamy eksport do programu InsERT (Nexo, Rachmistrz GT). Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi dotyczące jego wykorzystania.

    Aplikacja Fakturowni dla urządzeń mobilnych z systemem Android jest już gotowa! Jednakże zanim opublikujemy jej finalną wersję, chcemy oddać ją w ręce naszych Użytkowników z prośbą o wszelkie uwagi i sugestie dotyczące jej funkcjonowania. Osoby chcące wziąć udział w testach aplikacji prosimy o przesłanie adresu mailowego połączonego z kontem Google na adres info@fakturownia.pl z dopiskiem “Testy aplikacji”.

Mimo wakacji, nie zwalniamy tempa. Dziękujemy Wam za aktywne zgłaszanie sugestii dotyczących systemu. Zapraszamy do kontaktu z nami oraz śledzenia nowości na bieżąco na Twitterze i Facebooku