Blog Fakturowni

Witamy Cię na blogu Fakturowni! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Faktura częścią wizerunku Twojej marki

Faktura częścią wizerunku Twojej marki

Spis treści:

Spójny wizerunek marki podkreśla profesjonalizm przedsiębiorcy. Buduje w oczach odbiorców pozytywny obraz firmy i już na starcie akcentuje jej przewagę konkurencyjną.

Co zrobić, aby klienci postrzegali Twoją firmę, jako godną zaufania i polecali ją innym? Jak zbudować pozytywny obraz marki? Podpowiadamy.

Zgodnie z tezą Marty Neumeier — mistrzyni strategii marki - „Marka nie jest tym, co Ty o niej mówisz. Marka jest tym, co Oni o niej mówią”. Rzeczywiście. Obraz własnej firmy, jaki jako przedsiębiorcy mamy w głowach nie zawsze pokrywa się z tym, jaki zbudowali nasi klienci.

Nie tylko kompetencje

Jednym z kluczowych czynników, wpływających na sukces w biznesie, jest jakość świadczonych usług. Mierna sprawi, że klienci prędzej czy później odpłyną do konkurencji. Wysoka — przy odpowiednim wsparciu marketingowym — zapewni oczekiwane profity. Nie bez znaczenia jest również sposób postrzegania firmy przez obecnych i potencjalnych kontrahentów. W końcu, kto chciałby robić interesy z kompetentnym, lecz wiecznie niechlujnie ubranym partnerem lub kupować dobrej jakości towary od niekulturalnego sprzedawcy?

Kluczowy wizerunek marki

Pozytywny wizerunek marki zwiększa jej wiarygodność, powoduje lepszy odbiór przez otoczenie i budzi pozytywne skojarzenia. A to przekłada się na zwiększenie ogólnej wartości firmy. Budując obraz swojego biznesu, warto zadbać nie tylko o oczywiste elementy, takie jak spójna identyfikacja wizualna, przejrzysta strona internetowa i wzorowe relacje z kontrahentami, ale także o detale, np. wygląd dokumentów księgowych.

Faktura częścią wizerunku marki

Faktura to podstawowy dokument, który potwierdza transakcję, polegającą na sprzedaży usług lub towarów. Zawiera szczegółowe dane na jej temat: informacje o stronach i przedmiocie transakcji, kwocie należności czy terminach rozliczeń. Wystawianie faktur jest więc nieodzownym elementem pracy każdego przedsiębiorcy. Zależy Ci na tym, aby wygląd dokumentu idealnie pasował do nienagannego wizerunku Twojej firmy? Chcesz wzbudzić podziw klienta i wywołać na jego twarzy szczery uśmiech? Dopracuj wygląd faktury w najmniejszym szczególe! Jak tego dokonać?

Skorzystaj z usług Fakturowni!

Dzięki Fakturowni:

  • dostosujesz wygląd dokumentów księgowych do indywidualnych potrzeb i preferencji. Wybierzesz jeden z 7 wzorów faktur lub przygotujesz własny szablon, samodzielnie zaprojektujesz układ pól i wygląd tabel, zmniejszysz lub zwiększysz czcionkę, a także dostosujesz kolor elementów faktury w taki sposób, aby był spójny z kolorystyką Twojej marki. Taki zabieg znakomicie podkreśli odrębność Twojego biznesu. Dzięki Fakturowni Twoje faktury staną się inne niż wszystkie!;
  • dopasujesz szablon faktury do… papieru firmowego, czyniąc go spójnym z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Od dziś każda, nawet najmniejsza cegiełka budująca Twoją markę będzie pasować do pozostałych;
  • umieścisz na fakturze logotyp firmy, a nawet jej pieczęć. Taką możliwość oferują jedynie nieliczne programy do wystawiania faktur;
  • wyposażysz fakturę w funkcję Autopłatności. Taka funkcja pozwoli klientowi opłacić należność „od ręki”. Sprawi także, że Twoja firma będzie postrzegana jako nowoczesna i innowacyjna.

Dbając o nienaganny wygląd dokumentów księgowych wysyłasz klientom jasny komunikat: „każdy, nawet najmniejszy element mojej firmy jest dla mnie bardzo ważny”.  Takie podejście budzi więc obietnicę owocnej współpracy opartej na szacunku i zaangażowaniu. A to w dzisiejszych czasach ogromna wartość.

 

Zobacz więcej wpisów
  • Wynagrodzenie minimalne w 2026 roku
    Fakturownia - aktualności

    Wynagrodzenie minimalne w 2026 roku – wszystko, co musisz wiedzieć jako pracodawca i pracownik

    Minimalne wynagrodzenie w 2026 roku wzrośnie, przynosząc istotne zmiany dla pracowników i wyzwania dla pracodawców. Sprawdź, jakie stawki będą obowiązywać, jak są ustalane i co oznaczają dla Twojej firmy lub domowego budżetu.


    2025-07-11

    Fakturownia

  • podatki 2025
    Fakturownia - aktualności

    Co się zmieniło w podatkach w 2025 roku? Kluczowe informacje dla przedsiębiorców

    Zasady, które wchodzą w życie w 2025 roku dotykają wszystkich – od jednoosobowych działalności, po międzynarodowe koncerny. Czekają nas uproszczenia w składkach, nowe metody rozliczeń, obowiązki sprawozdawcze oraz korzystne rozwiązania dla firm działających poza granicami kraju. Jeśli prowadzisz biznes – niezależnie od jego skali – te informacje są dla Ciebie niezbędne. Podatki 2025 – zobacz, co się zmieniło i jak przygotować się na nową rzeczywistość podatkową.


    2025-04-16

    Blog

  • MŚP w czasach AI, czyli jak się wybić na tle konkurencji?
    Fakturownia - aktualności

    MŚP w czasach AI, czyli jak się wybić na tle konkurencji?

    Chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy zapisali się na nasz webinar "MŚP w czasach AI, czyli jak się wybić na tle konkurencji?". Niestety, z przyczyn technicznych webinar nie odbył się na żywo.


    2024-06-12

    Ewelina Helbrecht

  • Aktualizacje systemu: nowa strona z podsumowaniami zmian w Fakturowni
    Fakturownia – komunikaty

    Aktualizacje systemu: nowa strona z podsumowaniami zmian w Fakturowni

    Dbamy o to, aby nasz system był dla Was prosty, intuicyjny i wygodny. Podobna myśl przyświecała nam, kiedy przygotowywaliśmy dla Was stronę Aktualizacje systemu, która pozwoli Wam wygodniej zapoznawać się ze zmianami wprowadzanymi w Fakturowni.


    2025-04-10

    Paulina Grzęda

  • Nowości i optymalizacje: luty 2025
    Fakturownia – komunikaty

    Nowości i optymalizacje: luty 2025

    Rozwijając Fakturownię, stawiamy sobie za cel przede wszystkim jej praktyczny charakter. Po ostatnim miesiącu znajdziecie więc w naszym systemie nową funkcję, której brakowało Wam do tej pory oraz usprawnienia kilku innych, z których chętnie korzystacie w codziennej pracy. Oprócz tego informujemy o czasowym wyłączeniu jednej opcji. Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem najważniejszych zmian systemowych wprowadzonych w lutym!

     


    2025-03-10

    Paulina Grzęda

  • Nowości i optymalizacje: styczeń 2025
    Fakturownia – komunikaty

    Nowości i optymalizacje: styczeń 2025

    Rok 2025 rozpoczęliśmy hucznie, oddając w Wasze ręce długo wyczekiwaną funkcję e-Paragonów. Oprócz tego w naszym systemie czeka na Was szereg optymalizacji ułatwiających codzienną pracę – serdecznie zapraszamy więc do zapoznania się z podsumowaniem styczniowych wdrożeń w Fakturowni!


    2025-02-12

    Paulina Grzęda

Faktura częścią wizerunku Twojej marki

Faktura częścią wizerunku Twojej marki

Spis treści:

Spójny wizerunek marki podkreśla profesjonalizm przedsiębiorcy. Buduje w oczach odbiorców pozytywny obraz firmy i już na starcie akcentuje jej przewagę konkurencyjną.

Co zrobić, aby klienci postrzegali Twoją firmę, jako godną zaufania i polecali ją innym? Jak zbudować pozytywny obraz marki? Podpowiadamy.

Zgodnie z tezą Marty Neumeier — mistrzyni strategii marki - „Marka nie jest tym, co Ty o niej mówisz. Marka jest tym, co Oni o niej mówią”. Rzeczywiście. Obraz własnej firmy, jaki jako przedsiębiorcy mamy w głowach nie zawsze pokrywa się z tym, jaki zbudowali nasi klienci.

Nie tylko kompetencje

Jednym z kluczowych czynników, wpływających na sukces w biznesie, jest jakość świadczonych usług. Mierna sprawi, że klienci prędzej czy później odpłyną do konkurencji. Wysoka — przy odpowiednim wsparciu marketingowym — zapewni oczekiwane profity. Nie bez znaczenia jest również sposób postrzegania firmy przez obecnych i potencjalnych kontrahentów. W końcu, kto chciałby robić interesy z kompetentnym, lecz wiecznie niechlujnie ubranym partnerem lub kupować dobrej jakości towary od niekulturalnego sprzedawcy?

Kluczowy wizerunek marki

Pozytywny wizerunek marki zwiększa jej wiarygodność, powoduje lepszy odbiór przez otoczenie i budzi pozytywne skojarzenia. A to przekłada się na zwiększenie ogólnej wartości firmy. Budując obraz swojego biznesu, warto zadbać nie tylko o oczywiste elementy, takie jak spójna identyfikacja wizualna, przejrzysta strona internetowa i wzorowe relacje z kontrahentami, ale także o detale, np. wygląd dokumentów księgowych.

Faktura częścią wizerunku marki

Faktura to podstawowy dokument, który potwierdza transakcję, polegającą na sprzedaży usług lub towarów. Zawiera szczegółowe dane na jej temat: informacje o stronach i przedmiocie transakcji, kwocie należności czy terminach rozliczeń. Wystawianie faktur jest więc nieodzownym elementem pracy każdego przedsiębiorcy. Zależy Ci na tym, aby wygląd dokumentu idealnie pasował do nienagannego wizerunku Twojej firmy? Chcesz wzbudzić podziw klienta i wywołać na jego twarzy szczery uśmiech? Dopracuj wygląd faktury w najmniejszym szczególe! Jak tego dokonać?

Skorzystaj z usług Fakturowni!

Dzięki Fakturowni:

  • dostosujesz wygląd dokumentów księgowych do indywidualnych potrzeb i preferencji. Wybierzesz jeden z 7 wzorów faktur lub przygotujesz własny szablon, samodzielnie zaprojektujesz układ pól i wygląd tabel, zmniejszysz lub zwiększysz czcionkę, a także dostosujesz kolor elementów faktury w taki sposób, aby był spójny z kolorystyką Twojej marki. Taki zabieg znakomicie podkreśli odrębność Twojego biznesu. Dzięki Fakturowni Twoje faktury staną się inne niż wszystkie!;
  • dopasujesz szablon faktury do… papieru firmowego, czyniąc go spójnym z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej. Od dziś każda, nawet najmniejsza cegiełka budująca Twoją markę będzie pasować do pozostałych;
  • umieścisz na fakturze logotyp firmy, a nawet jej pieczęć. Taką możliwość oferują jedynie nieliczne programy do wystawiania faktur;
  • wyposażysz fakturę w funkcję Autopłatności. Taka funkcja pozwoli klientowi opłacić należność „od ręki”. Sprawi także, że Twoja firma będzie postrzegana jako nowoczesna i innowacyjna.

Dbając o nienaganny wygląd dokumentów księgowych wysyłasz klientom jasny komunikat: „każdy, nawet najmniejszy element mojej firmy jest dla mnie bardzo ważny”.  Takie podejście budzi więc obietnicę owocnej współpracy opartej na szacunku i zaangażowaniu. A to w dzisiejszych czasach ogromna wartość.

 

Zobacz więcej wpisów

Wypróbuj Fakturownię za darmo

Testuj wszystkie funkcje przez 30 dni bez opłat

Zarejestruj się!
  • Faktura dwujęzyczna
    Fakturownia - porady

    Faktura dwujęzyczna – jak ją wystawić?

    Wystawianie faktur dwujęzycznych to klucz do sprawnej współpracy z zagranicznymi kontrahentami. Dowiedz się, jak przygotować taki dokument zgodnie z przepisami – szybko, przejrzyście i profesjonalnie.


    2025-07-07

    Fakturownia

  • Zgody marketingowe
    Fakturownia - porady

    Zgody marketingowe – jak je uzyskać? Przepisy, które musisz znać!

    Zgody marketingowe to kluczowy element działań promocyjnych każdej firmy. Jak je pozyskać zgodnie z prawem i zbudować zaufanie klientów? Poznaj przepisy i praktyczne wskazówki, które ułatwią Ci skuteczny marketing w firmie.


    2025-06-25

    Blog

  • przed założeniem firmy
    Fakturownia - porady

    Sprawy, które warto przemyśleć przed założeniem firmy

    Założenie własnej działalności gospodarczej to krok, który może odmienić Twoje zawodowe życie. Zanim jednak wpiszesz dane do CEIDG i rozpoczniesz działalność, warto przeanalizować kilka kluczowych kwestii. Staranne przygotowanie pozwoli uniknąć kosztownych błędów i stworzyć solidne fundamenty dla przyszłego biznesu.


    2025-06-03

    Blog

  • Jak zaoszczędzić pieniądzę w małej firmie?
    Prowadzenie firmy

    Jak zaoszczędzić pieniądze w małej firmie?

    Małe firmy często muszą działać w warunkach ograniczonego budżetu, gdzie każdy wydatek ma kluczowe znaczenie. Efektywne zarządzanie finansami pozwala nie tylko przetrwać trudne okresy, ale także budować fundamenty pod rozwój i zwiększać konkurencyjność na rynku. Poniżej przedstawiamy praktyczne, sprawdzone sposoby na optymalizację wydatków, które pomogą Twojej firmie działać efektywniej i generować oszczędności.


    2025-06-30

    Blog

  • Urlop dla samozatrudnionych
    Prowadzenie firmy

    Urlop dla samozatrudnionych – jak działa i na czym polega?

    Wielu przedsiębiorców rozważa możliwość skorzystania z urlopu, jednak samozatrudnieni nie mają prawa do urlopu wypoczynkowego w rozumieniu Kodeksu pracy. Samozatrudnienie, czyli prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG), nie jest bowiem stosunkiem pracy, co skutkuje brakiem ustawowego prawa do urlopu wypoczynkowego oraz innych urlopów pracowniczych. Przedsiębiorcy mogą jednak organizować swój czas wolny, choć odbywa się to na innych zasadach niż w przypadku etatowców.

     


    2025-06-20

    Blog

  • Koszty w firmie
    Prowadzenie firmy

    Koszty w firmie – jak nimi operować i jak mogą działać w praktyce?

    Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się nie tylko z pozyskiwaniem przychodów, ale również z koniecznością ponoszenia kosztów. Dla wielu przedsiębiorców, szczególnie prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, umiejętne zarządzanie kosztami to kluczowy element skutecznej optymalizacji podatkowej. W niniejszym artykule przedstawiamy, czym są koszty uzyskania przychodu, co można do nich zaliczyć i w jakich sytuacjach ich generowanie jest rzeczywiście opłacalne.


    2025-06-16

    Blog