10 sposobów na promocję programu partnerskiego

10 sposobów na promocję programu partnerskiego

Spis treści:

Zastanawiasz się, czy warto dołączyć do programu partnerskiego? Poznaj 10 sprawdzonych sposobów na jego promocję i przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zarabiać online!

Fakturownia to nie tylko prosty i intuicyjny program do fakturowania, ale też bardzo korzystny program partnerski. Polecając Fakturownię, możesz zyskać darmowy abonament, zniżki dla swoich odbiorców i solidne prowizje dla siebie. Zobacz, jak zostać naszym partnerem i mieć jeszcze więcej.

Lubisz wystawiać faktury w Fakturowni i wiesz, że taki system przyda się też innym? Skorzystaj z naszego programu partnerskiego i otrzymaj:

  • rabat 20% dla siebie i swoich odbiorców – osoby, którym polecisz Fakturownię dostają od nas zniżkę na pierwszy abonament,
  • zniżkę do 100% na swój abonament – za każdą osobę, która z Twojego polecenia opłaci Fakturownię, dostajesz 20% zniżki na swój plan. Jeśli 6 osób kupi nasz program z Twojego polecenia, to Ty dostajesz od nas rabat 100%, czyli korzystasz z Fakturowni za darmo przez okrągły rok. Po tym okresie licznik się resetuje i znowu możesz zbierać polecenia, by otrzymać rabat na kolejny rok,
  • stałe przychody – jeśli wybierzesz ten rodzaj współpracy, przez 24 miesiące otrzymujesz 30% prowizji od każdego abonamentu opłaconego przez użytkownika, który założy konto w Fakturowni z Twojego polecenia.

Jesteś zainteresowany? Sprawdź szczegóły na naszej stronie i dołącz do nas! 

A jeśli się zastanawiasz, czy program partnerski to coś dla Ciebie i czy dasz radę go skutecznie promować, to przygotowaliśmy listę sprawdzonych sposobów, które mogą Cię zainspirować do działania. Gotowy?

 

Fakturownia podąża za zmianami prawnymi w Polsce i w Europie
Fakturownia to prosty system, do zarządzania przychodami i wydatkami, a także całymi finansami firmy.
Zarejestruj się w Fakturownia.pl

1. Stałe polecenia w rolkach i na stories

Jeśli regularnie działasz w socialach, to masz świetną bazę do budowania swojej marki – zarówno osobistej, jak i firmowej, i oczywiście do promowania tego, co robisz czy sprzedajesz. 

Pamiętaj, że dziś same posty to trochę za mało. Obecnie zdecydowanie największą uwagę użytkowników przyciągają rolki. Dlaczego są takie popularne? Bo łatwo skonsumować ich treść, są kreatywne i angażujące, o dużych zasięgach. 

Wykorzystując rolki możesz pokazać, jak ogarniasz faktury, podzielić się patentami i polecić narzędzia, które ułatwiają Ci życie — np. Fakturownię. Dorzuć do tego swój kod partnerski, który użytkownik wpisuje podczas opłacania abonamentu lub rejestracji konta. I gotowe! Konto jest przypisane do Twojego programu partnerskiego i już możesz liczyć prowizję, jaką dostaniesz kiedy użytkownik opłaci swoje konto.

Facebook i Instagram to nie tylko rolki, nadal bardzo popularne są też relacje (stories), które znikają po 24 godzinach. Je również możesz wykorzystać, żeby pokazać kulisy Twojej pracy, wrzucić coś z życia firmy albo... przemycić trochę wiedzy.

A tu kilka przykładów rolek naszych partnerów dla inspiracji:

Rolka promująca program partnerski Fakturowni - inspiracja

 

Rolka promująca program partnerski Fakturowni – więcej inspiracji

 

2. Afiliacja na YouTube

Tworzysz treści na YouTube? Świetnie! To kolejny kanał, który może zapewnić Ci stałe przychody z programu partnerskiego Fakturownil. Obserwujemy po naszych partnerach, że to najskuteczniejszy kanał do pozyskiwania nowych użytkowników.

Wystarczy, że wspomnisz o swoim kodzie rabatowym w filmie (oczywiście kontekstowo, nic na siłę!) oraz dodasz link afiliacyjny w opisie filmu, np. w formie pomocnych linków.

Zobacz, jak robią to nasi partnerzy:

Partner Fakturowni – Gonet

 

Partner Fakturowni T. Guzik

 

 

3. Stały link na blogu

Prowadzisz blog? Content marketing wspiera budowanie wizerunku, jak i sprzedaż. Warto dbać o jakościowe wpisy, które dadzą realną wartość odbiorcom. Znajdź kontekst dla swojej współpracy z Fakturownią. Możesz napisać np. o narzędziach, które na co dzień ułatwiają Ci prowadzenie biznesu. Informację o Fakturowni podlinkuj swoim linkiem afiliacyjnym albo po prostu zamieść baner z zaszytym linkiem. 

Wartościowy, merytoryczny i wyczerpujący tekst z czasem zbuduje wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu może przyciągnąć nowych odbiorców, którzy regularnie będą klikać w Twoje polecenie Fakturowni i tym samym zapewniać Ci z tego tytułu benefity.

Pamiętaj, że wybierając nasz program partnerski masz pełną swobodę działań marketingowych. Możesz umieścić swój kod rabatowy w bio na Instagramie, w mniej lub bardziej widocznym miejscu na swojej stronie internetowej, albo poinformować o nim w swoim webinarze czy podcaście. Sam wiesz, które narzędzia sprawdzą się w Twoim przypadku najlepiej. Działaj intuicyjnie, bez przymusu, autentycznie – daj realną wartość swoim użytkownikom. Oni na pewno to docenią!

 

4. Informacja w newsletterze

Regularnie wysyłasz swoim odbiorcom maile albo planujesz rozpoczęcie działań mailingowych? To świetny kanał komunikacji. Jego siłą jest grupa odbiorców, która nie trafiła do Ciebie przypadkiem, po prostu przekonałeś ich, że warto otrzymywać treści właśnie od Ciebie. Dbaj o wysoką jakość treści, tak by użytkownicy widzieli za każdym razem wartość otrzymywanych wiadomości.

W mailingu, podobnie jak na blogu, możesz umieścić baner z linkiem albo podlinkować konkretną frazę. Jeżeli Twoi odbiorcy są bardzo różnorodni i niekoniecznie wszyscy mogą być zainteresowani programem do faktur, zrób segmentację. Podziel ich np. wg zainteresowań. Pamiętaj, że Fakturownia to system dla przedsiębiorców. Jeżeli ktoś nie prowadzi firmy i nie ma zamiaru jej zakładać, to raczej nie zainteresuje go informacja o korzyściach, jakie daje fakturowanie online.

 

5. Polecenia w podcastach

Podcasty zdobywają coraz większą popularność. Przybywa też przedsiębiorców, którzy wykorzystują ten kanał do promocji. Jeżeli lubisz tworzyć treści, być może będzie to kanał idealny dla Ciebie! Podcasterzy chętnie wykorzystują swoje słuchowiska do promocji afiliacji. Mogą wspomnieć o kodzie rabatowym w trakcie filmu lub linkować w opisie odcinka. Tak robi m.in. Marek Janowski, autor podcastu Mała Wielka Firma.

Program partnerski podcast

Sprawdź także: Podcast Fakturownia.pl “Sposób na firmę”

 

6. Posty w mediach społecznościowych

Polecaj Fakturownię także w stałych postach, które publikujesz na swoim profilu w mediach społecznościowych. Szukaj ciekawego i wartościowego dla swoje użytkownika kontekstu. W poście graficznym możesz dodać swój kod rabatowy, a link afiliacyjny podlinkować w treści i na stories.

Post polecający Fakturownię partnera

 

7. Promocja na TikToku

TikTok to nie tylko aplikacja dla młodych. Pokochali go wszyscy, także przedsiębiorcy, bo wartościowych treści, również z zakresu prowadzenia działalności, ciągle przybywa. Pomyśl o swojej obecności na tym kanale. Chyba, że już tam jesteś, to dodaj swój profil tiktokowy do listy kanałów promowania Twojej współpracy afiliacyjnej z Fakturownią.

Program partnerski Fakturowni - tiktok

 

8. Krótki tweet z kodem polecającym

Twitter nadal na fali! Co prawda jest to dość specyficzne medium, kojarzące się przede wszystkim z tematyką polityczną i sportową, ale warto szukać tam swojej niszy. Tym bardziej, że jest to świetny sposób na prezentację poleceń afiliacyjnych. Wystarczy raz na jakiś czas opublikować krótkiego tweeta ze swoim kodem rabatowym, oczywiście dodając krótki opis, dlaczego warto z niego skorzystać (realna wartość).

 

polecenie twetter

9. Linkedin – opinia godna polecenia

Jeżeli jeszcze nie masz konta na Linkedin, to może warto to zmienić. Tu również nie brakuje potencjalnych odbiorców Fakturowni, którzy chętnie przyjmą od Ciebie kod rabatowy. Oczywiście przedtem warto wypracować sobie pozycję eksperta, którego poleceniom ufa się niemal… bezgranicznie ;)

 

10. Strefa okazji

Współpracujesz z innymi markami i wzajemnie się wspieracie poprzez tworzenie sieci partnerskiej opartej na benefitach dla swoich użytkowników?

A może masz swoją własną strefę okazji z atrakcyjnymi zniżkami na inne usługi i produkty polecone z Twojego ramienia? Dodaj do listy gorących okazji koniecznie kod rabatowy Fakturowni!

 

11. Integracje z platformami

Jeśli w swojej pracy tworzysz rozwiązania dla innych – sklepy internetowe, strony www itp. – masz świetną okazję, by polecać Fakturownię w sposób, który wpisuje się w Twoje codzienne działania.

Wirtualne asystenki lub freelancerzy często konfigurują cały ekosystem dla swoich klientów – od hostingu, aż po integracje z systemami do fakturowania. Jeśli jesteś jedną z takich osób, możesz założyć swojemu klientowi konto w Fakturowni, korzystając ze swojego kodu partnerskiego. Klient i tak potrzebuje programu do faktur i musi opłacić abonament, a Ty dostajesz za pozyskanie nowego użytkownika prowizję.

Mamy nadzieję, że przekonaliśmy Cię ile Ty i Twój biznes możecie zyskać, dołączając do programu partnerskiego Fakturowni. Nie wahaj się i zacznij już teraz!

 

Artykuł został po raz pierwszy opublikowany na blogu 29.07.2022 r., zaktualizowany 29.05.2025 r.

Zobacz więcej wpisów