Fakturownia, 2017-12-01
W dialogu z Użytkownikami uzyskujemy wiele cennych informacji, za które chcemy bardzo podziękować. W odpowiedzi na Wasze zgłoszenia i propozycje usprawnienia systemu prezentujemy nowości, które dotyczą między innymi rozwoju funkcji fakturowania międzynarodowego oraz zarządzania magazynem.
1. Na początek nowy sposób oznaczenia statusu w przypadku dokumentów kasowych. KP i KW są teraz generowane z domyślnym statusem “opłacona”. Faktura połączona z dokumentem kasowym otrzymuje status “opłacona” lub “częściowo-opłacona”, zgodnie z udokumentowaną kwotą.
2. Na liście akcji magazynowych dodany został filtr, przy pomocy którego można zawęzić wyświetlane akcje do tych wykonanych w wybranym przedziale czasowym.
3. W dziale firmy dodana została możliwość skonfigurowania domyślnego podatku. Opcja ta ułatwi pracę osobom prowadzącym działalność międzynarodową.
4. Na liście języków, które można wybrać podczas wystawiania faktury, pojawił się język islandzki. To już 30. język dokumentu dostępny w Fakturowni.
Przypominamy, że w systemie można generować faktury dwujęzyczne - używając tej opcji pokażesz Twoje profesjonalne podejście do biznesu, wręczając kontrahentowi dokument w jego języku ojczystym. Jednocześnie będziesz dysponować dokumentem w języku polskim, gdyż o taką wersję możesz zostać poproszony przez urzędników w przypadku kontroli. Zobacz jak wystawić faktury dwujęzyczne.
5. Podczas usuwania faktury, z którą powiązanie są dokumenty magazynowe, system zada pytanie, czy usunąć również powiązane dokumenty magazynowe. Do tej pory dokumenty magazynowe wymagały ręcznego usunięcia.
6. W nazwach produktów lub usług, które wprowadzane są jako pozycje na fakturze, można użyć zmiennych, takich jak: {{year}} {{day}} {{month}} {{previous_month}} {{next_month}} itd. Produkty zdefiniowane w ten sposób często są wykorzystywane w przypadku wystawiania faktur podobnych oraz przy definiowaniu faktur cyklicznych. Możliwość wykorzystania zmiennych została dodana również w opisie i w kodzie produktu.
7. W celu sprawniejszego generowania wielu raportów dla wybranego okresu działalności firmy, dodana została opcja zapamiętywania wprowadzonego przedziału czasowego. Teraz podczas przełączania się pomiędzy raportami dostępnymi w systemie, wybrana data nie będzie resetowana.
8. Na liście produktów pojawił się nowy filtr - można wyświetlić produkty z kodem EAN lub bez kodu EAN. Jest to pierwsza z kilku przygotowywanych przez nas zmian w zakresie obsługi produktów z kodem kreskowym. Zachęcamy do śledzenia na bieżąco wprowadzanych nowości.
Zapraszamy do zaglądania do nas na twitterze i facebooku. Zachecamy również do pozostawania z nami w kontakcie i zgłaszania na forum sugestii Waszych propozycji na usprawnienie działania systemu.