Case Study

Historia współpracy z firmą Kenhuru

Poznaj kulisy narodzin luksusowej marki tworzącej produkty do noszenia maluchów i sprawdź, jak Fakturownia wspiera ją w codziennej działalności.

Kenhuru: najlepsze pomysły rodzą się z potrzeby serca

Między pierwsza córką a synem Darii Lampart była bardzo mała różnica wieku, raptem 22 miesiące. Potrzeba wolnych rąk, żeby cokolwiek zrobić w domu, stała się priorytetem. Daria zaczęła więc eksplorować rynek chust do noszenia dzieci.

Braki w interesującym ją asortymencie zaowocowały śmiałym ruchem stworzenia w 2017 roku własnej marki z unikatowymi produktami z najwyższej jakości materiałów, pięknym wzornictwem i starannym wykończeniem. Poznaj historię Kenhuru i zobacz, jak firma korzysta z Fakturowni, prowadząc sprzedaż unikalnych chust na całym świecie.

"Ja jestem stała w uczuciach, jak mi się coś spodoba i mi się dobrze pracuje, to się tego trzymam. Już nie raz polecałam Fakturownię. Wiem, że moi znajomi którzy prowadzą firmy i korzystają z Fakturowni, są także zadowoleni".

Daria Lampart

Kenhuru

Największe zalety Fakturowni według Kenhuru:

  • bezproblemowość w wystawianiu faktur i ich ewentualnej korekcie
  • możliwość wystawiania faktur dwujęzycznych
  • przejrzystość i estetyka faktur, zapewniające pełną czytelność dokumentów dla klientów – również tych z rynków zagranicznych

Chusty jedyne w swoim rodzaju

Daria nigdy nie chciała iść w masową produkcję i nie celowała w duży rynek zbytu. Pragnęła by jej produkty były wyjątkowe, a przez to stały się bardziej pożądane przez klientów. Firma Kenhuru odznacza się unikatowością swojego asortymentu – jeden model chust zwykle pojawia się w nie więcej niż 8-12 egzemplarzach. Dzięki temu chusty od Kenhuru nie przesycają rynku oraz nie tracą na wartości. 

Specyficzna strategia sprzedaży spodobała się społeczności chustonoszących mam, które chętnie wymieniają się chustami i innymi akcesoriami. Produkty Kenhuru, dzięki swojej wysokiej jakości, wraz z eksploatacją nie tracą na wartości ani użyteczności. Często więc przy odsprzedaży zainwestowane pieniądze zwracają się kupującym. Cała idea doskonale wpisuje się w trendy ekologiczne, a sama firma, zgodnie z filozofią zero waste, ze skrawków materiałów pozostałych z obszycia chust tworzy nosidła lub inne akcesoria.

Otulająca jakość

Wyróżnikiem produktów Kenhuru jest wyjątkowa miękkość materiału. By ją uzyskać, Daria podjęła nie lada wyzwanie, szukając surowców w różnych częściach świata. Jedwabie używane do produkcji chust są importowane z Japonii, natomiast wełna z merynosów – z Włoch. Bawełna czesana oraz otulająco miękki len pochodzą z Polski.

Po opracowaniu pierwszych produktów w wyróżniających się, geometrycznych wzorach i stworzeniu nazwy oraz logo firmy (Kenhuru to “kangur” w języku ukraińskim – hołd dla ukraińskich korzeni Darii, a jednocześnie nawiązanie do podstawowego wiązania w chustonoszeniu – tzw. kangura), Daria uruchomiła funpage firmy na Facebooku, który stał się głównym kanałem sprzedaży marki.

Międzynarodowy zachwyt chustami Kenhuru

Firma szybko ewoluowała, a jej asortyment poszerzył się nie tylko o nowe rodzaje tkanin i wzory chust, ale także worki i nerki. Następnie Daria zaprosiła zagraniczne mamy do przetestowania produktów jej marki. Chusty poleciały do 10 różnych krajów (m.in. Singapuru, Włoch, Holandii, Czech, Danii, Kanady, USA). Testy odniosły sukces i do dzisiaj chusty Kenhuru są najchętniej kupowane za granicą – m.in. ze względu na konkurencyjną na arenie międzynarodowej cenę w stosunku do bardzo wysokiej jakości produktów.

Pierwsza premiera chust miała miejsce 11 sierpnia 2017 roku – w rocznicę ślubu Darii i jej męża. Firma Darii, oferując luksusowy asortyment, została prekursorem nowej jakości produktów do chustonoszenia na polskim rynku, wnosząc jednocześnie swój wkład w propagowanie idei rodzicielstwa bliskości.

Kenhuru i Fakturownia

Fakturownia pojawiła się w działalności Kenhuru w 2018 roku, w momencie, gdy Daria zaczęła współpracę z innymi firmami o podobnym profilu klienta. Zapotrzebowanie na faktury dwujęzyczne z różnymi walutami skłoniło ją do wypróbowania usług naszego programu. Okres testowy wystarczył, by przekonać Darię do Fakturowni.

Właścicielka Kenhuru szczególnie ceni sobie spójność wyglądu, przejrzystość strony, łatwość wystawiania faktur oraz szybką możliwość korekty, a także niewysoką cenę w porównaniu do konkurencji. Bardzo istotnym atutem dla Darii jest to, że na fakturze wystawionej w Fakturowni wszystko jest zrozumiałe dla klienta, nie musi niczego szukać, ani o nic dopytywać. Ulubioną funkcją Darii są oczywiście faktury dwujęzyczne.

Nasza rozmowa z Kenhuru

Posłuchaj wywiadu z Darią Lampart, założycielką Kenhuru, który przeprowadziliśmy z nią w ramach odcinka podcastu Fakturowni “Sposób na firmę”!

Słuchaj teraz

Poznaj historie Klientów Fakturowni

Nasz program do wystawiania faktur sprawdza się w przypadku każdego biznesu! Poznaj historie naszych Klientów, reprezentujących różne branże.

  • Antymateria – manufaktura i serwis rowerowy

    Zobacz, jak Fakturownia pomogła w rozwoju jednej z najciekawszych manufaktur rowerowych w Polsce!

    Poznaj historię współpracy
  • Fundacja Mniejszy Błękit – nurkowanie bez barier

    Sprawdź, jak nasz system wspiera fundację, która organizuje szkolenia z nurkowania dla osób z niepełnosprawnościami.

    Poznaj historię współpracy
  • Excellent Work – praktyczna nauka Excela

    Zobacz, dlaczego najbardziej znany w Polsce “człowiek od Excela” wybrał Fakturownię do zarządzania finansami swojej firmy.

    Poznaj historię współpracy

Sprawdź bezpłatnie pełne możliwości Fakturowni!

Testuj za darmo przez 30 dni. Korzystaj z nieograniczonego dostępu do wszystkich funkcji – bez opłat instalacyjnych i długoterminowych zobowiązań.

Sprawdź za darmo