Fakturownia - porady
Jak zmienić biuro rachunkowe?
Prowadzenie firmy jest nierozerwalnie związane z prowadzeniem księgowości. Chociaż dla wielu osób prawo podatkowe i stosy faktur czy umów stanowią największy koszmar w byciu przedsiębiorcą, nie taki diabeł straszny jak go malują!
Sandra Wiśniewska
Phishing - jak zadbać o swoje bezpieczeństwo i nie dać się oszustom?
W erze cyfrowej, gdzie większość naszych aktywności przeniosła się do Internetu, zjawisko phishingu staje się coraz bardziej powszechne i wyrafinowane.
Ewelina Helbrecht
Narzędzia, które usprawnią Twoją codzienną pracę w firmie
Prowadzenie przedsiębiorstwa to nie tylko ogromna odpowiedzialność, ale również ciągły rozwój i dostosowywanie funkcjonowania firmy do nieustannie zmieniających się standardów rynku.
Nazwa firmy - na jaką nazwę się zdecydować i jak wygląda zmiana nazwy firmy?
Nazwa firmy jest jednym z najważniejszych elementów jej identyfikacji i wizerunku. To pierwsze, co przychodzi klientom na myśl, gdy myślą o Twoim przedsiębiorstwie.
Jak uzyskać dofinansowanie z urzędu pracy na szkolenie zawodowe?
Jeśli jesteś aktualnie osobą bezrobotną, masz problemy ze znalezieniem zatrudnienia lub pragniesz zmienić swoje kwalifikacje zawodowe, to powinieneś wiedzieć, z jakich form pomocy możesz skorzystać.
10 pomysłów na biznes z niskim kapitałem
Właściwie większość biznesów, które zostały wymienione w 10 pomysłach na biznes w domu, nie wymagają dużego kapitału - wręcz przeciwnie. Poniżej prezentujemy dodatkowe pomysły na biznes z małym kapitałem, na którym możesz zarabiać.
10 pomysłów na biznes: branże kreatywne
Niemalże każda praca wymaga kreatywności - w większym lub mniejszym stopniu. Jeśli jednak czujesz potrzebę używania sporych pokładów kreatywności, a przy tym cenisz sobie kontakt z ludźmi - przedstawiamy kilka pomysłów, które mogą Ci się spodobać.
Jak sprawdzić rzetelność nowego kontrahenta?
Podpisując umowę z nowym dostawcą lub klientem, najczęściej skupiamy się na wynegocjowaniu odpowiednich warunków, przygotowaniu stosownej dokumentacji i aktywnej komunikacji z kontrahentem.
O czym należy pamiętać wybierając swojego księgowego?
Jeśli chciałbyś zmienić biuro rachunkowe bądź dopiero rozpoczynasz swój biznes lub planujesz zatrudnienie pracownika na stanowisku księgowego, stoi przed Tobą nie lada wyzwanie, aby Twoja decyzja okazała się trafna.
Justyna Zaporowska
Dwustopniowe logowanie - dlaczego należy z niego korzystać?
Two-factor authentication (2FA) to dodatkowy sposób uwierzytelniania użytkownika. Metoda ta jest uważana za bardziej bezpieczną niż standardowe logowanie za pomocą tylko hasła.
Agata Olejniczak
10 pomysłów co można wrzucić w koszty
Przedsiębiorca w cyklu życia firmy ponosi wiele wydatków związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa, ewidencjonując je w koszty i obniżając tym samym podstawę opodatkowania, czyli swój dochód.
Co to jest self-service i czy można je mieć za darmo?
Wyższe wymagania klientów względem firm powodują, że coraz więcej z nich decyduje się na wdrożenie narzędzi typu self service.
Sylwia Cerecka
10 pomysłów na własny biznes w domu
Zastanawiasz się nad założeniem własnego biznesu i szukasz pomysłu? A może po prostu chcesz dorobić do domowego budżetu i wahasz się co może okazać się dobrym pomysłem, a co wręcz przeciwnie?
Prezenty dla klientów lub pracowników na ostatnią chwilę (nie tylko świąteczne) - 5 pomysłów ratunkowych
Święta Bożego Narodzenia albo inna ważna okazja za pasem, a ty zapomniałeś o prezentach dla klientów lub pracowników?
Praca zdalna to jest to! Choć ma też minusy. Case Fakturownia.pl
O “homeoffice” powiedziano już wiele. Temat ciągle jest na tapecie, gdyż wygląda na to, że pandemia zmieniła tryb pracy w wielu firmach i to nieodwracalnie. Jak wygląda ta kwestia w polskim przedsiębiorstwie Fakturownia.pl? Firma powstawała w warszawskim biurze i jej siłę zawsze stanowiły relacje pracowników i ich zaangażowanie do pracy. Czy system pracy zdalnej znacznie to zmienił? Sprawdźmy.
10 przydatnych funkcji Fakturowni, o których możesz nie wiedzieć
Fakturownia posiada ponad… 800 funkcji. Czy zastanawiało Cię kiedykolwiek, ilu z nich faktycznie używasz? W tym artykule być może poznasz bliżej znane Ci już funkcjonalności, albo dowiesz się o zupełnie dla Ciebie nowych! Zapraszamy do lektury.
Ewelina Helbrecht, Ewelina Rychlik
10 sposobów na promocję programu partnerskiego
Fakturownia słynie nie tylko z prostego i intuicyjnego programu do fakturowania, ale także bardzo korzystnego programu partnerskiego. Polecając Fakturownię możesz zyskać nie tylko darmowy abonament, ale też zniżki dla swoich followersów i solidne prowizje dla siebie. Zobacz, jak wejść w nasz program partnerski i przede wszystkim jak go promować, by czerpać realne korzyści.
Agata Olejniczak, Ewelina Rychlik
Jak wspólnie z biznesowym towarzyszem można odkrywać swoją wewnętrzną moc w biznesie?
Są takie momenty, że prowadząc biznes potrzebujemy wsparcia nie tylko na poziomie narzędzi, ale też... planowania i świadomości. Między innymi w tych dwóch ostatnich czynnościach pomaga Agnieszka Pietraszek, użytkowniczka Fakturowni i biznesowa towarzyszka, która pomaga złapać perspektywę i stworzyć mapę działania nie tylko dla początkujących przedsiębiorców. Co dokładnie kryje się za takim wsparciem? Kto powinien z niego skorzystać? Odpowiedzi na te i wiele podobnych pytań znajdziesz w poniższym materiale.
5 prostych sposobów na optymalizację swojej codziennej pracy
Efektywniejsza praca nie tylko podnosi szanse na osiągnięcie biznesowego sukcesu, ale przede wszystkim poprawia komfort naszej codzienności. Czujemy się o wiele lepiej, gdy zdajemy sobie sprawę, że nie marnujemy czasu, a wręcz przeciwnie – mamy wszystko pod kontrolą, realizujemy swoje zadania według planu i nade wszystko – kończymy je z powodzeniem. To ostatnie nie jest tak oczywiste, jak może się wydawać. Sprawdź, jak zoptymalizować czas swojej pracy. Sposoby te w większości nie będą bardzo odkrywcze, ale warto je sobie przypomnieć, a już z pewnością wdrożyć.
Kiedy przedsiębiorcy przysługują prawa konsumenta?
Ochrona praw konsumenta od wielu lat stanowi ważny punkt w prawie gospodarczym. W końcu ważne jest, aby usługobiorca chroniony był przed narażeniem się na potencjalne oszustwa ze strony firm, od których nabywa usługi. Stosunkowo niedawno zwrócono natomiast uwagę na fakt, iż przedsiębiorcy są traktowani niesprawiedliwie — jeszcze do niedawna w żadnym wypadku nie przysługiwała im ochrona konsumencka, nawet jeśli nie posiadają oni odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, by trafnie ocenić przedmiot umowy. Nie mogli także powoływać się na klauzule niedozwolone.